פרטי התלונה

תלונות עיסקה טובה סחר ושיווק בע"מ

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת מוצר לא מתאים נושא התלונה:
מנחם מאור שם/כינוי:
‏יום שני ‏13 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב אחד העם,11,ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
אני לקוח ותיק ונאמן של עיסקה טובה ומספרי הינו 435778.אחת ההזמנות אשר קבלתי ב-12.06.2011 לא ענתה על צרכי ולכן החזרתיה מיד ב-14.06.2011 בדאר עם אישור מסירה.המוצרים ארוזים באריזתם המקורית נמסרו לנציג הנמען ב-15.06.2011 שעה 17.08. בשיחתי מה-16.06.2011 שעה 12.45 אישרה יפית נציגת שרות הלקוחות מטעם הנמען את קבלת החבילה.שווי העסקה 159.98 שח. ב3 תשלומים בכרטיס אשראי.בקשתי מיפית לבטל את החיוב. החיוב לא בוטל וכל 3 התשלומים ניגבו.ב-26.07.2011 נאמר לי ע"י אברהם ממח. ההזמנות כאשר ניסיתי להזמין דרכו סט מזוודות אמריקן טרוול,ולקזז את דמי המשלוח מהזיכוי נעניתי בשלילה מהטענה שאת הזיכוי הזה בסך 159.98 שח. אוכל לנצל רק ברכישות הבאות אשר לא כוללות מוצרים במתנה המונפקות כנגד דמי משלוח בלבד.הואיל וכך הדבר,והואיל וזה נוגד את החוק המתיר לי להחזיר מוצר שאינו מתאים לי,לפיכך אני דורש לשלוח לי המחאה מיידית בסך 159.98 שח.אשר כבר גביתם ממני או לזכות בכסף את כרטיס האשראי שלי ממנו משכתם את התשלום. באם לא אשמע מכם תוך שבוע ימים מפרסום התלונה אאלץ לצערי לתבוע אתכם .
עוגמת נפש עד הפסקת רכישות סוג הנזק :

עיסקה טובה סחר ושיווק בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה