פרטי התלונה

תלונות עיסקה טובה סחר ושיווק בע"מ

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת הפריט שהוזמן נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רחוב אחד העם,11,ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש פורסם בעיתון "פוסט" פריט "מתנה" שרשרת גולדפילד בעלות של משלוח בלבד כלומר של 39 ש"ח, אני בתמימותי חייגתי לטלפון הרשום והזמנתי את השרשרת לא הספיקו לעבור יומיים וכבר ראיתי חיוב בכרטיס אשראי בסך 59 ש"ח במקום 39 התקשרתי לחברה מספר פעמים עד שהצלחתי לבטל את ההפרש.
אני עדיין מחכה שהפריט יגיע אלי, אמרו לי שהוא יגיע תוך 21 יום אך עבר חודש אז החלטתי להתקשר לשירות לקוחות לראות מה קורה עם הפריט שכבר שילמתי עליו!!!! התקשרתי עשרות פעמים והבטיחו שיחזרו אליי כל פעם עד שסוף שסוף נציגה הואילה לחזור אלי לאחר שכבר השיחות שאני מתקשר אליכם עלו לי יותר מכל ההזמה של השרשרת, הנציגה אמרה לי שהפריט הגיעה בדואר צרור והוא מחכה לי בסניף הדואר בשכונה שבה אני גר (אלי הביתה לא הגיע שום פתק על דואר רשום) פניתי לסניף הדואר ושם נודע לי שאני לא יכול לקבל כלום בלי מספר מעקב בעל 13 ספרות, זה מאוד עצבן אותי כי הנציגה אמרה לי פשוט ללכת לדואר ולמסור את הפרטים שלי, הגעתי הביתה ושוב התקשרתי לשירות לקוחות התעקשתי לקבל את התשובה במקום והבטיחו שיחזרו אליי, עד היום אני מחכה ואף אחד לא חזר אליי, זה מאוד עצוב שהעיקר את הכרטיס יודעים לחייב ישר ואין מענה לצרכים שלי, בדקתי כמה כבר יצא לי כל השיחות טלפון שאני מתקשר אליכם והם עברו את ה30 שקלים. אני חושב שזאת פשוט בושה חוסר השירות שאין עם מי לדבר והפריט בכלל לא מגיע זאת הפעם אחרונה שאני אזמין משהו מעסקה טובה וגם אשפיע על כל הסובבים אותי כמה לא כדאי..
אני בטוח שיש הרבה כמוני אולי בכלל שווה לערב את "כלבוטק".
עוגמת נפש סוג הנזק :

עיסקה טובה סחר ושיווק בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה