פרטי התלונה

תלונות עיסקה טובה סחר ושיווק בע"מ

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שימוש בכרטיס האשראי שלי ללא אישור. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏05 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב אחד העם,11,ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
עסקה טובה" היא חברת שיווק בדומה לכל מיני ערוץ הקניות וחוברות הקניות של כרטיסי האשראי בהבדל אחד קטן - פה מדובר בעסק שמבוסס על עבודה בעיניים, זריית חול בעיני הלקוח וניצול חולשותיו.

הם התקשרו לאימי וטענו שהיא זכאית למתנה חינם. אימי חזרה ושאלה-חינם אין כסף. הנציג , עודד, חזר בהתלהבות ואמר כן.


לא מסרנו להם שום מספר כרטיס אשראי. הם השתמשו בכרטיס האשראי מעסקה קודמת שביצענו איתם. ללא ידיעתנו הם לקחו את כרטיס האשראי וחייבו אותו על "המתנה" שהבטיחו לנו חינם.

גם אם הייתי זקנה סנילית בת 80 אין סיכוי שהייתי מסכימה לקנות מצעים ב999 ש"ח. כשאמרנו להם בטלפון איך יש להם את כרטיס האשראי הם אמרו שהוא נמצא בביטחון. מזה ביטחון? ואם הוא בביטחון באיזה זכות אתם נוגעים לי בכרטיס האשראי ללא אישורי.

נציגה בשם יפה מעסקה טובה התקשרה וביטלה לנו את העסקה. הציגה את הבעיה ככביכול אנחנו התחרטנו על העסקה. לא התחרטנו כלל. מלכתחילה לא אישרנו שום עסקה איתם. אלא הסכמנו לקבל מתנה, מי לא יסכים לקבל מתנה חינם? לא נתנו להם מספר כרטיס אשראי. ובטח שלא ידענו שהכרטיס אשראי שמור אצלם במערכת והם ישתמשו בו ללא ידיעתנו.
לאחר השיחה היא שכחה לנתק את השיחה איתנו כך ששמענו אותה מדברת עם הנציג שעבד עלינו ומעודדת אותו. הוא אמר לה "היא לא נשמעה מהלקוחות האלו" ויפה אמרו לו איך אתה תמיד מצליח. יפה המנהלת מעודדת את הנציג שבדרך כלל מצליח לעבוד על הלקוחות ומוסיפה שלא נורא שהפעם זה לא הצליח.

הם מתקשרים ללקוחות טוענים שזכו במתנות וכך גונבים מהם. מי יודע על כמה לקוחות הם הצליחו לעבוד- ביזיון.

אני לא מצפה לתגובה מהם כי המשך הטיפול יהיה מול הגורמים המוסמכים לכך. רק המלצה שלי תתרחקו מהם ומהר.





















מרמה סוג הנזק :

עיסקה טובה סחר ושיווק בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה