פרטי התלונה

תלונות עיסקה טובה סחר ושיווק בע"מ

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחייבות על מנוי ללא ידיעה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
רחוב אחד העם,11,ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש יולי 2012 התקשרו אליי בטענה שאני לקוח ותיק והציעו לי לעשות מנוי לעסקה טובה מה שמזכה אותי אחת לחודש מתנה משודרגת כמו כן למתנות אקראיות שישלחו אליי הביתה וזאת בתמורה 53 ₪ לערך ללא כל התחייבות ואני רשאי להפסיק זאת מתי שרק ארצה.
לאחר כחודש הגיעה אליי מתנה ראשונה סט 48 יח' קופסאות אחסון וסיר סוטז' מס 24 הסיר הגיע עם ידית שבורה ו-48 יח' קופסאות שהיו באיכות גרועה כל כך לא נסגרות מתעקמות וכו' כאשר הקופסאות שבסופר באיכות טובה יותר
התקשרתי למחלקת הזמנות בתלונה וכמו כן להפסיק את השירות הם העבירו את בקשתי לשימור לקוחות, נציגת שימור לקוחות אכן התקשרה אליי והתנצלה וטענה כי בטעות הסיר נשלח אליי וזאת טעות ואמרה שאין צורך לשלוח אליהם את הסיר השבור והיא תשלח אליי סיר חילופי הרבה יותר טוב וגדול כמו כן מחבת ואמרה כי לנו מגיע שדרוג של כל המתנות. אכן כך לאחר שבוע הגיע אומנם הסיר והמחבט תקינים ומאז לא הגיע שום מתנות כפי שהבטיחו.
במהלך דצמבר התקשרתי שוב שאין לי צורך במנוי ואני לא מרוצה וכי אני רוצה להפסיקו התשובה שקיבלתי כי שהכסף ששילמתי לא יוחזר ואצטרך לשלם מחיר מלא על המתנות בגובה של 150 ₪ טענתי כי לא קיבלתי כלום למעט המתנה הראשונה אז היא אמרה כי אני יכול להתקשר למחלקת הזמנות ולהזמין את כל המתנות שמגיעות לי. וכך עשיתי התקשרתי היום למחלקת הזמנות להזמין את מה שמגיע לי עד היום, כאשר נציג מכירות טען כי אין באפשרותו לעשות יותר מהזמנה אחת כמו כן שכנע אותי לשדרג בתוספת עלות את המתנה טענתי שאינני מעוניין לשדרג ואז הוא ביקש מספר כרטיס אשראי שאלתי למה הוא צריך? ואז הוא אמר שצריך לשלם דמי משלוח ממש עצבן אותי הרמאות של עסקה טובה וביטלתי את הכול ואמרתי שאין ברצוני להזמין כלום!!!
אני מאוד מאוכזב מהרמאות שמשתמשים כנגד אנשים תמימים שנופלים בפח של עסקה טובה,
מקווה מאוד שתוכלו לעזור לי, במידה ולא אני לא מתכוון לשתוק ואפעל בדרכים אחרות על מנת למנוע מאנשים נוספים ליפול בפח כמו שאני נפלתי!!


כספי סוג הנזק :
ביטול והחזר כספי פתרון נדרש :

עיסקה טובה סחר ושיווק בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
יפה מנהלת שימור לקוחות שם ותפקיד:
שוחחנו עם הלקוחה והוחלט על הפסקת המנוי תגובה:
המנוי יבוטל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה