מוצר תקול ושירות לקוחות מתחמק |
נושא התלונה: |
ליבנסון רימר בן ציון |
שם/כינוי: |
אזור חיפה |
אזור: |
רחוב אחד העם,11,ת"א |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
רכשתי דרך האתר שלהם מוצר שנקרא מדיח כלים ידני.
קיבלתי את המוצר וגיליתי שהמוצר לא אטום כפי שהיה צריך, וכל המים נוזלים. פניתי לשירות לקוחות, ושם נאמר שישלחו אחד שייבדק ע"י טכנאי.
אכן קיבלתי אחד, שסימני הבדיקה ניכרו עליהם, אבל כשבאתי להשתמש במוצר גיליתי שגם הפעם המוצר דולף. הפעם הדליפה לא בתחתית אלה מהצד. כנראה שהטכנאי הכניס כוס אחת למוצר ולא ראה את הבעיה, אך כשממלאים את המוצר כפי שצריך, מתרחשת דליפה בצד.
פניתי לשירות לקוחות, ששם כל פעם אני מופנה למוקד הודעות שמבטיחים לי שיחזרו אליי. שלושה ימים עברו וכמובן אף אחד לא חזר.
היום, 9.7.13 בטעות השגתי מישהי, שבהתחלה טיפלה בה וביררה, וכנראה כשהקשתי עליה היא פשוט החליטה להעביר אותי חזרה למוקד ההודעות, שהנציגה שם מלמלה משהו וניתקה לי בפנים.
בנוסף לכל זה, אותה נציגה שכן ענתה, הציגה אותי כשקרן. הצעתי לה לשלוח את המוצר בחזרה, במידה וישלמו את דמי המשלוח, שמהווים כמחצית מהמוצר (הרי לא הגיוני שאני צריך לשלם מחצית מערך המוצר על תקלה שלהם), או לחילופין להסריט את הבעיה.
היא כמובן לא הסכימה לכלום, מלבד שאשלח על חשבוני וזהו.
המוצר, מלבד מילוי ראשוני של המים (כי אין דרך אחרת לבדוק את המוצר) לא נעשה בו שימוש כלל.
|
עלבון, כומגת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי כולל דמי משלוח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|