פרטי התלונה

תלונות המכללה למנהל רשל"צ

תלונות עוד במכללות

תלונות מוסדות לימוד

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידע לקוי מנציגת הרשמה וקבלת פרטים למועמדים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מס' חודשים פניתי אל המכללה למנהל ע"מ לקבל פרטים להרשמה למשפטים ותקשורת מאליזבת נציגת הרשמה במכללה. אליזבת ניסתה לשכנע אותי להירשם ולשלם לה במקום 400 שח עבור ההרשמה למשפטים ותקשורת ללא שום הערה על כך שיתכן ובכלל לא יפתח קורס משולב שכזה בנוסף לכך לאחר ששאלתי האם אני צריכה לשפר משהו בפסיכומטרי בבגרויות ע"מ להתקבל (עם דגש על ציון אנגלית בפסיכומטרי כדי להימנע מקורסים שאינם קורסי חובה באנגלית) היא אמרה לי שאין צורך בשיפור שום דבר וכי האנגלית היחידה שתלמדי זו אנגלית משפטית שכול הקורס לומד. להפתעתי ביום הפתוח של המכללה כאשר באתי להירשם גיליתי שלא ניתן להירשם למשפטים ותקשורת כי הוחלט לא לפתוח את הקורס (דבר אשר אפילו לא צויין בפני כאופציה) לאחר שנרשמתי מחוסר ברירה למשפטים +חשבונאות (היה כבר מאוחר מדי לעשות פסיכומטרי ע"מ להתקבל לאונ' ומכללות אחרות, חוץ מהבינתחומי אשר רחוק ממני, אינן אופציה ראויה בעיני) התקשרתי לברר מתי שולחים לי את המשוב (לחברותיי זה הגיע כשבוע לאחר ההרשמה) , התברר לי כי לא רק שאליזבת הסתירה ממני מידע היא אף הטעתה אותי בכך שאמרה לי שאני לא צריכה לשפר את ציון הפסיכומטרי שלי בחלק של האנגלית ולכן אני נאלצת לעשות בדוחק את בחינת האמי"ר. ברצוני לציין לגנאי את אליזבת ולקוות שישללו ממנה את הרשות לתת מידע למועמדים עתידיים. אליזבת היא אשת שרות במכללה ואנשי השרות של כל חברה באשר היא הם הפנים של החברה, אליזבת גורמת למכללה למנהל להיראות כגוף חסר אחריות ויכולות אירגון.אני מקוה כי תיקחו את הנושא לתשומת ליבכם ותפעלו בהתאם. מחכה לתגובתכם, יעל
עוגמת נפש סוג הנזק :
להרחיק את אליזבת לאלתר מתפקידה ולשבץ אותה במקום שבו לא תוכל לגרום נזק למועמדים של המכללה למנהל פתרון נדרש :

המכללה למנהל רשל"צ שירות לקוחות

, תגובה:
אינה שוסטר שם ותפקיד:
התלונה לא הגיעה למען הנכון.
בראשל"צ יש שתי מכללות למינהל: המכללה למינהל - המסלול האקדמי.
מכללה למינהל - בי"ס להנדסאים ולימודי תעודה.
התלונה הגיעה לבי"ס להנדסאים ולימודי תעודה אולם היא שייכת למסלול האקדמי.
תגובה:
להעביר את התלונה למען הנכון. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה