פרטי התלונה

תלונות המכללה למנהל רשל"צ

תלונות עוד במכללות

תלונות מוסדות לימוד

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפנייתי לקורס שלא קיים. נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
"מודיעין????" סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני סטודנט ולומד בצורה אינטנסיבית ביותר, ועל כן לא הצלחתי למצוא זמן לבצע קורס רענון נהיגה בו מחויב כל נהג לאחר שלוש שנים מקבלת רשיון הנהיגה. פניתי לאחת החברות המספקות את הקורסים, כפי שנמסר לי בזימון ממשרד התחבורה וקבעתי השתתפות בקורס בתאריכים 10-11 באפריל בירושלים, בסוף חופשת הפסח ללא לחץ לימודים. כשבועיים לפני מועד הקורס נמסר לי מהחברה שהוא מבוטל בשל חוסר משתתפים, והמליצו לי לפנות לחברות האחרות אם רצוני בקורס דוקא בתאריכים הללו.

מיד פניתי למכללה למנהל (היא החברה שמופיעה שנייה בזימון...) ושם נקבע לי קורס בתאריכים הנ"ל במודיעין בכתובת נחל עיון 1 בשעה 17:00. כשהגעתי למקום רבע שעה לפני הזמן המיועד לא נראה שום מקום שנקרא המכללה למינהל, השומר בכניסה הפנה אותי ל"קורסים בנהיגה" במשרד מסוים. המשרד היה סגור. אשה שישבה במשרד ליד שאלה אותי האם אני מחפש את הקורסים לנהיגה, והוסיפה שהקורס לא כאן, כאן רק מוקד רישום והקורס עצמו מתקיים במודיעין עילית (מרחק של כרבע שעה נסיעה), בכתובת שאינה יודעת, ובלאו הכי אם לא נרשמתי כאן, אין לי למה ללכת. היא גם אמרה שאני ממש לא הראשון שמגיע...
התקשרתי למוקד של המכללה למנהל לשאול במה מדובר, הם ענו לי שאינם יודעים ואצלם כתוב שהקורס במודיעין. התקשרתי הביתה ובדקתי שיחפשו באינטרנט את הכתובת של הקורס במודיעין עילית. כמובן, שגם באינטרנט הכתובת היחידה שצוינה היתה במודיעין. במוקד הטלפוני לא הייתה תשובה, אז חזרתי הביתה, מרחק של כ35 דקות נסיעה. התקשרתי בפעם הרביעית למוקד, הטלפנית אמרה שהיא לא יודעת מה לעשות והפנתה אותי למוקד שירות. 04-8527511
במוקד שירות (השעה 17:30 בערך) אמרו לי שהם ינסו ליצור קשר עם האחראי בקורס ולהכניס אותי עוד באותו היום, וכמו כן, הקורס בכלל היה בשעה 15:00 והם לא יודעים למה הטעות קרתה. הם הבטיחו שיחזרו אלי בהקדם עם תשובה. לאחר כשעה התקשרתי שנית למוקד שירות שם ענתה בחורה אחרת ש"לא יודעת מה לעשות", המתנתי על הקו בשעה שניסתה לתפוס את האחראי ממודיעין, אך "לא היתה תשובה", "האחראית מהמוקד שירות תיצור אתך קשר מחר בבוקר". למחרת (יום ה) לפני צהריים (11:45?) התקשרתי אני למוקד השירות אך האחראית לא הייתה, ותתקשר מאוחר יותר או שהיא תחזור אליך בצהריים. בצהריים שוב התקשרתי וסוף סוף דיברתי עם ריקי "האחראית" שהבטיחה שהיא מבררת עם המנכ"ל וחוזרת אלי עוד היום. למחרת (יום ו) ב 10:45 בבוקר אני התקשרתי. ריקי התנצלה כי היה "מאוד עמוס" והיא תחזור אליי עוד שתי דקות. אחרי ארבעים דקות (11:30) אני התקשרתי ולאחר ששאלה אותי גם מה הבעיה, והבינה שכנראה לא נוח לי לקבוע מתישהו במאי, ולא לפני שאיימתי כי אפנה לעתונות ולבית משפט, הבטיחה שתחזור אלי "עוד מעט". עוד מעט היא אכן חזרה אלי (בפעם הראשונה! אחרי 10 שיחות מצדי!) ואמרה שהמנכ"ל לקח על עצמו את התלונה ויתקשר אלי ביום ראשון בבוקר. אני עוד מחכה...
בשלב זה בדקתי שנית באתר האינטרנט האם התקלה בעצם תוקנה וגיליתי שעדיין ניתן להירשם לקורס בעיר מודיעין, באותו משרד שאליו אני נשלחתי.
מציאת זמן חלופי שיהיה נוח לי לקיום הקורס והחזר הוצאות. תיקון המידע באתר האינטרנט ובמוקד הטלפוני. (או לחילופין ויתור על המכרז של קבלנות הקורסים.) פתרון נדרש :

המכללה למנהל רשל"צ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה