פרטי התלונה

תלונות המכללה למנהל רשל"צ

תלונות עוד במכללות

תלונות מוסדות לימוד

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קורס רענון נהיגה במכללה למנהל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני נרשמתי לקורס רענון במכללה למנהל שהיה אמור להתקיים בתאריכים 15/10 וה 17/10. בתאריך ה 10/10 (2 ימי עסקים לפני הקורס) בשעה 20:30 התקשרו להודיע לי שהקורס בוטל, בתור סטודנטית שנה שניה באוניברסיטת ת"א נתקלתי בבעיה לקבוע תאריך חדש לקורס בהתראה כל כך קצרה מאחר ואני מתחילה ללמוד בתאריך ה 21/10 ובנוסף עובדת בימים בהם אני לא לומדת (כדי לממן את לימודיי).
מאחר ולא נמצא קורס שהתאים לי במכללה למנהל הם החליטו לשחחר אותי מהרישום לא לפני ששלחתי להם פקס עם בקשת ביטול כמובן והובטח לי שיוחזר לי כל כספי בהקדם.
אחרי שבועיים התקשרתי לבדוק מה קורה עם הכסף ונאמר לי שההחזר הוא תוך 30 ימים ולכן אין בכלל צורך לבדוק.
אחרי שבועיים נוספים (סך הכל כ30 ימים) ענתה לי נציגה בשם חנה שהסבירה לי שהבקשה בכלל לא נשלחה ולכן לא זוכיתי היא התנצלה והבטיחה שהיא מייד שולחת בקשה שכמובן תטופל תוך 30 ימים.
מאחר והתפתח בתוכי חוסר אמון לשרות הקלוקל של החברה החלתטי להתקשר שוב כעבור 4 ימים ולבדוק את סטטוס הבקשה.
כשהתקשרתי ענתה לי נציגה בשם ליטל שהודיעה לי שוב בחגיגיות שהבקשה בכלל לא נשלחה וטענה שזה בגלל שבכלל לא שלחתי פקס.
למרות שנשלח פקס ביום בו ביטלתי את הקורס כי רק באמצעות הפקס ניתן היה לשחרר אותי מכבליה של המכללה למנהל על מנת שאוכל להירשם במקום אחר.
אמרתי לליטל שאין שום בעיה ואני אשלח פקס מחר ואז החל הדיון (בפעם השלישית) על "למה אני חושבת שאני צריכה להיות מזוכה על כל הסכום" וכך הסברתי שוב שלא אני ביטלתי את הקורס אלה המכללה היקרה שלהם.
עד להיום עוד אין לי תשובה לגבי מה יהיה עם הכסף שלי...
אני כנראה אצטרך להתקשר עוד מספר פעמים כדי לוודא שבכלל הם יודעים שאני קיימת!
עוגמת נפש+בזבוז זמן+כסף סוג הנזק :
אני רוצה את הכסף שלי בחזרה במהירות ולא תוך 30 יום פתרון נדרש :

המכללה למנהל רשל"צ שירות לקוחות

, תגובה:
המכללה למיהל - שלוחת ר שם ותפקיד:
שלום רב,
התלונה הגיעה למכללה למינהל - שלוחת ראשל"צ
הקורסים לא מתקיימים אצלנו.
רכזות הקורסים בשלוחה לא מטפלים בקורסים של נהיגה נכונה.
בהתאם לאמור לעיל, לא אוכל לתת תגובה.
תגובה:
ראה תשובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה