פרטי התלונה

תלונות בודי שופ

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הכתמת חולצה ואי מתן מענה לתלונה נושא התלונה:
‏יום שני ‏08 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ת.ד. 39071 ת"א כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
זה סיפור ארוך , אז אשתדל לקצר :
בעת שימוש בבושם שנקנה באחת מחנויות בודי שופ הותז ממנו, בטעות, על הסריג שלבשתי. הדבר יצר כתם שלא הצלחתי להסיר גם אחרי שימוש במסירי כתמים שונים.
מעט לפני פסח (תחילת חודש אפריל) פניתי לחברה דרך אתר האינטרנט שלהם אך לא נענתי. על כן שלחתי להם מכתב אך שוב לא נענתי.
כשבוע לאחר חג הפסח התקשרתי לחברה על מנת לברר מה קורה עם פנייתי. דברתי עם בחורה בשם סמדר מלשכת המנכ"ל אשר אישרה באוזני כי שתי הפניות שלי התקבלו אך המנכ"ל,דני , נמצא בחו"ל וכשהוא ישוב העיניין יטופל. קצת תמוה היה בעיני כי המנכ"ל מטפל בעצמו בפניות לקוחות אך הסכמתי להמתין. אבל אף אחד לא חזר אלי !!!!!!!
ב- 8/5/06 התקשרתי שוב. הפעם ענתה לי בחורה בשם שושי. היא אמרה לי כי סמדר אינה עובדת עוד בחברה. היא לקחה את פרטיי , הבטיחה לבדוק את העיניין ואמרה כי היא תחזור אלי "עוד היום, לכל המאוחר, מחר".
עד היום לא שמעתי ממנה דבר !!!!!
מעבר לנזק הבלתי הפיך שנגרם לפריט הלבוש שלי והעובדה שבקבוק בושם חצי מלא שוכב לי על המדף ללא שימוש כי אני מפחדת שהוא יכתים לי עוד בגד, הכי מעצבן ומעליב זה היחס של החברה ללקוח (במקרה הזה אני). במשך חודש!!!! לא מצא לנכון איש מעובדי החברה לפנות אלי ולטפל בפנייתי. גם כאשר פניתי אני לא נענתי.
בכזה זלזול והתנערות מהלקוח לא נתקלתי מעולם !
כספי סוג הנזק :
פיצוי על הבגד שנהרס והסבר מדוע עד היום לא טופלה פנ פתרון נדרש :

בודי שופ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה