פרטי התלונה

תלונות בית מלון רג'נסי

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ארוחת צהריים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏08 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום 8.1.2008 אחי סגר לי מתנה ליל כלולות בבית מלון הייאט רג'נסי בירושלים- ליד גבעה צרפתית.
לפני הגיענו לאולם החתונה היינו מורעבים ביותר וירדנו לאכול ארוחת צהריים בבית מלון כי ידענו שלא נאכל באולם. לצערנו האוכל היה מזויע, ריחו היה לא טוב ואפילו אשתי לעתיד מיד הרגישה בריח מקולקל והפסיקה לאכול, כך גם אני. יש לציין שבאותו יום היינו בלחץ משום שהיינו צריכים גם לצאת להצטלם, כך שבאותו רגע לא ציינו זאת בקבלה.
למחרת התקשרתי לאחראי על חדר האוכל והסברתי לו והוא מצידו אמר שהרבה אין מה לעשות משום שכרגע אין באפשרותו לבדוק את האוכל של אתמול ולכן הוא רק יעביר את התלונה. אגב, חוייבנו בסכום של 240 ש"ח על אותה ארוחה שבקושי נגענו בה.
אני מאוד מאוכזב מדרך הטיפול בתלונה ומהשירות שניתן לי וזה בלשון המעטה.
דווקא יום שאמור להיות לנו כזוג (חתן וכלה) מוצלח, עבר עלינו באופן כזה שבאנו מורעבים לאולם ומרוב התרגשות לא נגענו בכלום ובסיום החתונה רק לאחר חצות שוב עצרנו במקום לאכול. לאישתי מאוד כאב הראש עקב זה שהיתה מאוד רעבה וכמעט לא בא דבר אל פיה באותו יום.
אני חושב שצריך להתייחס ללקוחות בכל תשומת הלב ובהקשבה ולבוא לקראתו ומין הדין ומן הצדק להענות לתלונתי.
תודה רבה
פיצוי סוג הנזק :

בית מלון רג'נסי שירות לקוחות

, תגובה:
דרור דנינו - מנהל אגף שם ותפקיד:
ראשית, ברצוני להודות למר אילוז על מכתבו.

כפי שהובהר למר אילוז בשיחתנו האחרונה, צר לנו על כך שארוחת הערב לא היתה לטעמם שלו ושל בת זוגו. כמובן שבמידה והאורחים היו פונים מיידית למנהל חדר האוכל היינו שמחים לנסות ולמצוא לבעייה פיתרון באחת ממסעדות המלון האחרות. מבדיקה שערכנו עולה כי יותר מ-150 אורחים סעדו בחדר האוכל ביום 8.1.08 וזוהי ההערה היחידה שקיבלנו בנוגע לארוחה זו.

תגובה:
על מנת להיטיב עם הרגשת האורחים וכמחווה של רצון טוב אשמח להעניק להם כניסה זוגית חד-פעמית לספא המלון ושימוש במתקני הספא הכוללים בריכה מחוממת, בריכות ג'קוזי, סאונות יבשות ורטובות, חמאם תורכי אותנטי וחדר כושר משוכלל. פרטים מלאים ישלחו לאורח ישירות.

נשמח לשוב ולראותכם בין אורחינו החוזרים ושבים למלון רג'נסי ירושלים.
בברכה, דרור דנינו
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה