|
|
|
|
|
|
שירות גרוע וזילזול באורחים |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הגעתי למלון בתוך קבוצה. כשקיבלתי את החדר שלי המפתח שנתנו לי אינו פעל.בקשתי שיבואו לסדר אותו. חיקיתי מספר שעות ולבסוף עזבתי את המלון בבושה.
|
עוגמת נפש וכספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בית מלון רג'נסי שירות לקוחות
, תגובה:
|
ד. דנינו, מנהל אגף חדר |
שם ותפקיד: |
ראשית אנו מודים לגברת מייזליש על שליחת תגובתה בנוגע לשהייתה במלון.
אנו במלון רג'נסי ירושלים מבקשים להעניק לבאי המלון ולאורחינו את השירות הטוב האפשרי, ועל כן אנו מצרים על כך שהג' מייזליש עזבה את המלון לאחר שלא הצליחה לפתוח את דלת חדרה.
אנו נבדוק את הסיבות האפשריות לתקלה זו ונפעל למנוע מקרים דומים בעתיד.
נשמח אם הגב' מייזליש תיצור איתנו קשר באופן ישיר על מנת שנוכל למצוא דרך לגרום לה להרגיש טוב יותר לאחר האירוע המצער שתואר במכתבה |
תגובה: |
נשמח אם הגב' מייזליש תיצור איתנו קשר באופן ישיר על מנת שנוכל למצוא דרך לגרום לה להרגיש טוב יותר לאחר האירוע המצער שתואר במכתבה |
פתרון: |
|
|
|