פרטי התלונה

תלונות בית מלון רג'נסי

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע וזילזול באורחים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
הגעתי למלון בתוך קבוצה. כשקיבלתי את החדר שלי המפתח שנתנו לי אינו פעל.בקשתי שיבואו לסדר אותו. חיקיתי מספר שעות ולבסוף עזבתי את המלון בבושה.
עוגמת נפש וכספי סוג הנזק :

בית מלון רג'נסי שירות לקוחות

, תגובה:
ד. דנינו, מנהל אגף חדר שם ותפקיד:
ראשית אנו מודים לגברת מייזליש על שליחת תגובתה בנוגע לשהייתה במלון.
אנו במלון רג'נסי ירושלים מבקשים להעניק לבאי המלון ולאורחינו את השירות הטוב האפשרי, ועל כן אנו מצרים על כך שהג' מייזליש עזבה את המלון לאחר שלא הצליחה לפתוח את דלת חדרה.
אנו נבדוק את הסיבות האפשריות לתקלה זו ונפעל למנוע מקרים דומים בעתיד.
נשמח אם הגב' מייזליש תיצור איתנו קשר באופן ישיר על מנת שנוכל למצוא דרך לגרום לה להרגיש טוב יותר לאחר האירוע המצער שתואר במכתבה
תגובה:
נשמח אם הגב' מייזליש תיצור איתנו קשר באופן ישיר על מנת שנוכל למצוא דרך לגרום לה להרגיש טוב יותר לאחר האירוע המצער שתואר במכתבה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה