פרטי התלונה

תלונות אקווה בר

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר פגום ותקלות חוזרות ונשנות נושא התלונה:
‏יום שני ‏18 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.

בתאריך 18.2.08 רכשתי מכשיר בר מים בצבע אדום מחנות "הום סנטר", תלפיות ירושלים. כמו כן הוספתי 295 ש"ח על התקנה.
לאחר כמה ימי שימוש,הבחנתי שלמים יש טעם לוואי. הטכנאי הגיע,ביצע ניקוי פנימי והתקלה נפתרה. לאחר שבוע-שבועיים נתקע אחד הכפתורי מזיגת המים במכשיר ושוב קראתי לטכנאי וזה תיקן את התקלה במקום.
לפני כחודש נתקלתי שוב בבעיה במכשיר. המכשיר לא הפסיק לקרר את המים עד כדי הקפאתם!
כשהטכנאי הגיע התברר שצריך להחליף "חיישן קירור" והוא לקח את המכשיר את למעבדה לשבוע ימים. המכשיר חזר ואז שהטכנאי כבר הלך התברר לי שאף אחד מכפתורי הפיקוד במכשיר לא עובדים ושלמכשיר לוקח זמן רב לקרר את המים. שוב נאלצתי לקרוא לטכנאי ושוב הוא לקח את המכשיר למעבדה. לאחר כמה ימים המכשיר חזר הטכנאי הבטיח שהכל בסדר והלך. לאחר שבדקתי את המכשיר שוב נוכחתי לדעת שחלק מהלחצים לא עובדים ואף ללחצן אחד נגרם נזק במעבדה (אחד הפקדים חזר מקולף). כמו כן למכשיר שוב לוקח המון זמן לקרר מים ונוצרה תקלה חדשה: כאשר המים מתחממים,הם חודרים למים הקרים(!) לסירוגין-ממש סכנה בטיחותית!
כמו כן המכשיר חזר כאשר מנורה אחת מהתאורה ההקפית נכנסה פנימה ועכשיו המכשיר מאיר רק בצד אחד.
הפסדתי כמעט 7 ימי עבודה על המכשיר (בכל פעם שטכנאי בא ולקח\החזיר את המכשיר נאלצתי לחכות בבית כל היום כי שעות הביקור הם 10:00 עד 15:00 בצהריים,אבסורד בפני עצמו).
אני מוכרח לציין שלא היה שום כשל וטעות אנוש בזיהוי שלי,כמו שתמיד אפשר לתרץ. המוקדנים כבר מכירים אותי וגם מנהלת שירות הלקוחות,ברכה אם אני לא טועה,מכירה אותי ושוחחה עימי ואמרה שתחזור אליי והנה עברו שבועיים,מנהלת השירות בחרה שלא לחזור אליי גם אחרי שליחת מכתבים דרך אתר האינטרנט שלהם וגם שאחראית בהום סנטר פנתה אליהם מס' פעמים אישית ום אחרי שהשארתי לה הודעות במזכירה).
אני בהחלט שוקל גם לפנות לעיתונות הכתובה.
אני חושב שמספיק עברתי סבל עם המכשיר הנ"ל וכמו כן יש לי אישה בהריון מתקדם שזקוקה באופן קבוע והכרחי לאספקה סדירה של מים חמים וקרים.
אני מאוד אשמח שתמצאו עבורי פתרון הולם אני כבר התייאשתי מהמכשיר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המכשיר בחדש פתרון נדרש :

אקווה בר שירות לקוחות

, תגובה:
גילה, מנהלת קשרי לקוחו שם ותפקיד:
חברת ניובר/אקווה בר ביצעה כקבלן משנה אך ורק את ההתקנה עבור היבואן אקווהטל.לפיכך התלונה מופנית לא לגורם הרלוונטי ,
חברתינו לא סיפקה ללקוח שירות באמצעות טכנאי או שירותי מעבדה. אין בחברתנו פקידה בשם:"ברכה" . הינך מתבקש לפנות ליבואן אקווהטל שכנראה ביצע לך את השירות. יצויין כי אכן אצל היבואן הנ"ל עובדת הפקידה "ברכה", כמובן שבכל מה שקשור לאיכות המתקן הינך יכול לפנות להום סנטר - היכן שרכשת את המתקן ובטוחני שתקבל יחס הולם.
תגובה:
כפי שציינתי התלונה הופנתה בטעות אלינו ואני מצרפת לנוחיותך את הטלפון של היבואן : אקווהטל 39 39 39 1800, כמו כן, הינך יכול לפנות לחנות הום סנטר היכן שרכשת את המתקן. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה