פרטי התלונה

תלונות אקווה בר

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אקווה בר/ניו בר - שרות לקוי ואי אמון בלקוחות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 18/11/09 רכשתי מכשיר מחברת אקווה בר/ניו בר, המכשיר סופק ולאחר כשבועיים לערך התחיל להשמיע רעש כאשר מוזגים מים קרים. כמו כן התקשרתי לשרות של אקווה בר למנהלת קשרי הלקוחות גילה שמכרה לי בעצמה את המכשיר וביקשתי לקבל שרות , לאחר מספר ימים הגיע טכנאי שטען שהמכשיר אכן עושה רעש ושהוא יעביר את האינדיקציה שלו אל החברה, התקשרתי אל החברה לאחר מספר ימים אך קיבלתי תשובה הפוכה לחלוטין, תשובה שאומרת שהמכשיר תקין, פניתי שוב אל אותה גילה מנהלת קשרי הלקוחות והסברתי לה שהטכנאי טען אחרת כשהיה בביתנו, טכנאי בשם מיכאל, ושאני לא מרוצה ושהמכשיר עדיין עושה רעש. גילה לאחר שכנוע החליטה שהיא שולחת אלי טכנאי. לאחר כשבועיים מפאת חוסר הצלחה בתאום טכנאי תואם מועד והטכנאי היה אמור להגיע ביום שני באותה השבוע בין השעות 16:00-18:00 אחה"צ,ב אותו היום בעלי הגיע במיוחד מוקדם הביתה כדי שנוכל לקבל את פני הטכנאי אך לשוא הוא לא הגיע וגם לא הודיע שלא יגיע. כמובן שמאוד זעמתי על כך וביקשתי שיתאמו לי טכנאי שוב ובמידה ולא מגיע שיודיע, תואם שוב טכנאי ליום חמישי האחרון ה 07/01/10 כמו כן הטכנאי שהגיע היה מיכאל אותו טכנאי לא אמין שהגיע בפעם הקודמת, מיכאל טען שהמכשיר בסדר והרעש נורמלי ועדכן את מנהלו ואת גילה בזמן ששהה בדירתי על הממצאים, כמו כן טען מיכאל שהוא פתח את המכשיר ובדק אותו מבפנים בזמן שבכלל לא עשה זאת, וכן דרשנו שישאר בביתנו עד שהבעיה תפתר מול מנהליו, מיכאל אמר שהוא יורד לרגע לרכב להביא מכשיר חדש ופשוט הניע ונסע.
במהלך אותו אחה"צ יצרנו קשר עם שרות הלקוחות של החברה לשמחתי ולצערי בו זמנית ענה לי מנכ"ל החברה שאם הוא מדבר ככה ללקוחותיו לא יכולתי לצפות ליותר מזה מהטכנאים והשרות שהוא נותן, הוא גער בי ואמר שאנו לא בסדר שסגרנו את הטכנאי שלו בבית ושהוא רצה להזמין לנו משטרה ושהטכנאי שלו היה חייב למצוא דרך לברוח אז הוא המציא סיבה שהוא יורד לרכב להביא לנו מתקן חדש.
בושה וחרפה שבמדינה כמו שלנו זה השרות שמתקבל
אני רכשתי מכשיר שני מחברת אקווה בר ומצטערת כל כך, לא הייתי צריכה לחזור ולרכוש בחברה זו אך הטעות כבר נעשתה והרעש עדיין ממשיך, אך להבא ולכל חבריי ומכריי בטח לא אמליץ להתקרב לחברה שהטכנאים שלה משקרים במצח נחושה ובטח שמנכ"ל החברה עונה ככה ללקוחותיו
בושה
עוגמת נפש סוג הנזק :

אקווה בר שירות לקוחות

, תגובה:
גילה - מנהלת קשרי לקוח שם ותפקיד:
הלקוחה התלוננה על מכשיר מרעיש. למרות שהוסבר ללקוחה טלפונית כי מדובר ברעש סביר של ברגע שהמדחס נכנס לעבודה. ללא כל ויכוח נשלח טכנאי לבדיקת המכשיר בביקת הלקוחה. למרות שהלקוחה סירבה לקבל שירות בשעות העבודה המקובלות, יצאנו מגידרנו וקבענו שירות בשעה שנוחה ללקוחה. בשעה שנקבעה הגיע טכנאי החברה ובנוכחות בעלה של הלקוחה בדק את המתקן וקבע כי מדובר ברעש סביר לחלוטין ואין כל פגם במכשיר. הלקוחה התלוננה בשנית ולמרות שהמתקן תקין, קבענו עחה מועד נוסף ודרשנו כי הפעם היא תהא נוכחת !!! למרות האמור הלקוחה לא היתה בבית והטכנאי בנוכחות בעלה בדק את המתקן יסודית וקבע כי המתקן תקין. עפ"י הוראה טלפונית הלקוחה הורתה לבעלה לסגור את הבית ולא לאפשר לטכנאי לצאת עד שיחליף את המתקן !!! תגובה:
מתאור השתלשלות העניינים עולה בבירור כי חברתנו פעלה ללא דופי , ביקרה את הלקוחה פעמיים בשעות חריגות למרות שהמתקן תקין. בכל הקשור להכפשות חסרות השחר , איננו מתכוונים להתנגח עם לקוחותינו. אנו משרתים נאמנה את אלפי לקוחותינו, ובמידה ונידרש להחליף מתקן לקוי אנו עושים זאת לאלתר. גם במקרה הזה במידה והמתקן לא היה תקין לא היינו מבזבזים משאבים ועלות טכנאי שנשלח מתל אביב לחיפה אלא מחליפים את המתקן. אולם כאמור לעיל , מדובר במתקן תקין לחלוטין . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה