פרטי התלונה

תלונות אקווה בר

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות+מוצר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שרות גרוע,מוצר גרוע,אחרי שנה +4 חודשים המיכל מים חמים ניסדק.מיכל+שרות=מכשיר חדש
עוגמת נפש סוג הנזק :

אקווה בר שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל שירות שם ותפקיד:
הלקוח קנה מתקן מים בשנת 2010, מאז ועד היום - מתקן המים פעל בצורה תקינה וללא דופי (לא היתה תקלה אף לא הקטנה ביותר). בתום שנת האחריות הצענו לו חוזה שירות אך זה סירב פעמיים להצעתנו.
ביום חמישי ה- 23.02.12 הלקוח פתח קריאת שירות. ביום ראשון ה- 26.02.12 הגענו לבית העסק (ויצוין ביום העסקים הבא אחרי פתיחת קריאת השירות - שירות מהיר ביותר לכל הדעות) , טכנאי החברה הסביר ללקוח כי עקב בעית אבנית בצנרת של הלקוח צריך להחליף את המיכל החם של מתקן המים. לא זאת שהלקוח אינו מוכן לתקן את מתקן המים אף אינו מוכן לשלם את קריאת השירות בסך 190 ש"ח שהוסבר וסוכם עימו מראש טרם הגעה לבית העסק.
תגובה:
זהו ניצול ציני ובוטה של לקוח שאינו יודע להעריך שירות טוב מהו. מתקן המים פעל ללא דופי מזה שנה ו4 חודשים (ללא תקלה אף הקטנה ביותר). הגעה לבית הלקוח מיד ביום אחרי פתיחת קריאת שירות. לא זאת אף זאת - אינו מוכן לשלם את הסכומים שסוכמו עימו טרם הגעה לבית העסק.
חבל שמר אנגל פונה לאפיקים של הכפשת החברה בעוד אינו עומד בהבטחותיו שלו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה