פרטי התלונה

תלונות מלון נובוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ויחס לקויים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
נובוטל ים המלח כתובת:
ים המלח סניף חברה:
תיאור הבעיה:
1.התארחנו במלון "נובוטל ים המלח" בין התאריכים 6.8.06-9.8.06. חופשה זו תוכננה בהמלצת ובשיתוף אחיות של בעלי שאף הן התארחו בתאריכים הנ"ל עם משפחותיהן.
2. הזמנת המלון נעשתה באמצעות אתר האינטרנט SPA INFO, אשר היללו את המקום, זאת בנוסף לפירסומים באינטרנט ובעיתוני התיירות על כך שהמלון מתהדר בחמישה כוכבים כך שחשבנו שנפיק את המירב מהנופש.
3.השתלשלות העינינים:
א. הגענו למלון ב16:00, אך לא היה מקום חניה בנמצא. לשאלה האם אין מקום חניה מסודר במלון נענינו שאין חניה מיוחדת פרט לרכבי משטרה ומציאת חניה היא על בסיס מקום פנוי כך שחיפשנו במשך 10 דקות עד שבייאושנו חנינו רחוק מהמלון.
ב. הגענו מיוזעים לקבלה ושאלנו על מים קרים , נאמר לנו שאפשר לקנות בקפיטריה. מדוע לא מקבלים את האנשים בשולחן עם מים קרים, כפי שנהוג במלונות רבים אחרים?
ג. ההזמנה שביצענו כללה שני חדרים עם דלת מקשרת ומרפסת ,אך כשקיבלנו את החדרים גילינו שאין דלת מקשרת. כשפנינו לקבלה נאמר לנו שלא נורא הילדים כבר גדולים!! לא נעשה כל צעד לתיקון הבעיה בטענה שאין חדרים כאלה במלון, וחזרנו לחדרינו ללא טיפול בבעיתנו.
ד. בהגעה לחדרינו גילינו שבחדר נותרו כוסות וניירות על הרצפה מהאורחים הקודמים והמרפסת הייתה מלוכלכת ומלאה באבק. בנוסף גילינו שהמים בברזים אינם ראויים לשתייה (לפי מדבקות מאירות עיניים). מדוע אין מתקנים לשתייה קרה בכל קומה? מדוע צריך לשלם על כוס מים בקפיטריה? מים לשתיה הם דבר אלמנטרי במלון וראוי שהם יהיו זמינים.
ה. מגוון האוכל טריותו ואיכותו היו ממוצעים ומטה. לא עדכנו את הסועדים על ארוחות לילדים ומרביתם לא ידעו על כך כיוון שאיזור ארוחות הילדים היה בקצה חדר האוכל , מוסתר על קיר ועובר דרך שולחנות של סועדים המוטרדים בכל מעבר של הילדים. במהלך כל השהות לא היו צלחות באיזור ארוחות הילדים ולשאלתנו נענינו שצריך לקחת אותם מאיזור ההסעדה הראשי ושאי אפשר לשים שם צלחות. כלים כמו כפות וכפיות, מים או סוכר לא נמצאו על השולחנות והיה צורך לחפש את המלצרים ב"נרות" כדי לקבלם.
ו. קפיטריה- ניתן לרכוש בקפיטריה כרטיס גלישה באינטרנט עבור חצי שעה(4$), שעה(7$) ויום שלם(10$). ביקשנו לא פעם כרטיס ליום שלם ונענינו שבדיוק נגמר. בנוסף , הזמנה של קפה וגלידה לקחה כ- 25 דקות עד שהגיעה לשולחנינו וזאת לאחר שפנינו למלצרית מספר פעמים כדי לשאול על הזמנתינו. חשוב לציין שגם האורחים מסביבנו התרעמו על טיב השירות בקפיטריה במקביל לישיבתנו שם.
ז. גריל בר בבריכה - תור ארוך , מוכרים כועסים ונפולי פנים, לא היה ניתן לקבל את הפריטים בתפריט פרט לנקניקיות, בטענה שבדיוק נגמר (גם ב-12 בצהריים).
ח. עקב כל האמור לעיל ובשל ליקויים נוספים החליטה קרובת משפחתינו לקצר את שהייתה במלון , עובדה שהיסבה לנו עוגמת נפש.
4. נקודות האור היחידות במלון היו- הספא הנעים והמסודר והאפשרות לבריכת גקוזי , בריכת ים המלח וחדר כושר חינם!!!! בנוסף צוות הבידור היה היחיד שחייך והסביר פנים והנעים לנו את שהותינו במלון.
בברכה
נילי ואיציק בן שושן
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על בזבוז כספי החופשה השנתית פתרון נדרש :

מלון נובוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה