פרטי התלונה

תלונות מלון נובוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מלון נובוטל ים המלח נושא התלונה:
שוילי ציפי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏15 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
נסענו למלון נובוטל ים המלח לראש השנה בתאריכים 12-15/9 חשבתי שהזמנתי מקום במלון 5 כוכבים הסיבה היא שאנו שומרי מסורת וחשבנו שרק במלון מכובד נוכל להרגיש את אווירת החג. החופשה במילה אחת: אכזבה!
אנו מונים 6 נפשות 5 +תינוק הזמנו שני חדרים הכניסו אותנו לחדרים בקומת הכניסה עם מרפסות שלא פונות לשום נוף אלא לחנייה המרפסות היו מלוכלכות בצורה מגעילה ממש כאילו לא ניקו אותן שנה לפחות אני ביוזמתי שטפתי את הכסאות והשולחן שהיו שם. אנו נעלנו את הדלתות של המרפסות כי הן על הקרקע בכל פעם שיצאנו מהחדר ונכנסו לסדר לנו אותו חזרנו לחדר ודלתות המרפסת היו פתוחות כך שכל אחד יכל להכנס לחדר דרך המרפסת ולגנוב את חפצינו שנשארו בחדר מכיוון שאנו שומרי מסורת לא סחבנו איתנו את הארנקים והפלאפונים.
בקשנו מהחדרנית שלא יפתחו את הדלתות אך מכיון שכל יום ראינו חדרנים אחרים הדבר חזר על עצמו. כמו כן בקשנו שעון שבת שהיה אמור להשאיר קבוע את המיזוג ואת האור בשרותים במקלחת ובפרוזדור דלוקים כדי שלא נצטרך להדליק או לכבות וכל פעם שסידרו את החדרים כיבו לנו את האורות והיינו צריכים לחפש את החדרנים שידליקו לנו אותן בחזרה.
בחדר שלנו היה תינוק מראש היינו צריכים לקבל לול אך כל פעם שביקשתי הבטיחו שיביאו ולא הביאו וחלק מהחדרנים פטרו אותנו בתתקשרו למשק אך אנו לא יכולנו התקשר מפאת החג בסוף התייאשנו והתינוק נאלץ לישון איתנו במיטה
היינו בכל חדר 3 אנשים ציידו אותנו כל פעם רק בשני מגבות ועוד אחת קטנה שבהן נאלצנו להשתמש לפנים,למקלחת,לתינוק,ועוד, בכל מקום שמכבד עצמו יש מגבות נפרדות לפנים ולמקלחת ושוב נאלצנו לרדוף אחרי החדרנים הכריות שקיבלנו לא ראויות לשינה האקרילן בפנים כבר היה בלוי מאד ולא נוח כשביקשנו שיחליפו אחת החדרניות אמרה שמנהלת משק אמרה שאלה הכריות שיש ואין מה להחליף לכן גלגלנו שמיכות ואילתרנו כרים גם כשהתינוק הקיא ולכלך את השמיכה בקשתי מהחדרנית להחליף אל השמיכה אך במקום זות היא רק דאגה לסדר את
השמיכה ולקפל אותה היטב כדי שאולי לא נשים לב.באכסניות אפשר לקבל כרים נוחים יותר מבנובוטל.
בית הכנסת: ביה"כנס של המלון ממוקם בקומה 1 בחדר רגיל כמו כל חדר אחר דבר שגרם לצפיפות איומה במהלך תפילות החג והשבת. רוב המתפללים נאלצו להתפלל במסדרון המחניק והחם ולא הצלחנו לעקוב אחר התפילות ואחרי תקיעות השופר לזכות המשגיח של המלון החזן, יצחק יאמר שהוא דאג לאוירת החג והתפילות עד כמה שניתן ויצא לתקוע בשופר גם למי שלא הצליח לשמוע ,עדיין לא נתקלנו במלון שלא מקצה חדר נורמלי לבית הכנסת.השאלה היא איך בראש השנה שאפילו אנשים שרוב השנה לא מקפידים על תפילה אך רוצים לשמוע קול שופר ולקיים את המצווה מגיעים לתפילה ומתאכזבים מהצפיפות מתייאשים ועוזבים באמצא התפילה איך מלון ברמה של 5 כוכבים לא ערוך לתפילת חג כ"כ קדוש ולא מכבד את אורחיו? עוגמת נפש לשמה!
האוכל: ציון האוכל בינוני ומטה חד משמעית! האוכל היה לא טעים ולא מגוון ובטח לא חגיגי תיבול הבשרים הסתכם במליחות וטו לא חוץ מטעם של מלח אי אפשר היה להרגיש שום תיבול אחר. חלק מהסלטים פשוט היו מקולקלים במיוחד הסלק גם ביום הראשון וגם בשני, ניתן לדעת שהסלטים פשוט הוגשו שוב ושוב ולא נחתכו מחדש. אחוד האורחים לקח חסה ומצא בה תולעת, דאגנו לעדכן בכך את המשגיח יצחק, ולדבריו כמות גדולה של חסה נזרקה לפח לאחר מכן, השאלה? אם החסה נזרקה לפח איך קרה שהיא הופיעה בהגשה בכל ארוחה הבאה? האם הזמינו בחג חסה חדשה?
בראש השנה כידוע ישנם סימני החג שאמורים להיות מוגשים לפני הארוחה ועליהם מברכים בערב הראשון של החג אכן היו הסימנים ערוכים למרות שגם בהם היו חסרים כמה מהסימנים ולא היה מבחר. אך הגרוע הוא שבערב השני של החג בכלל לא הגישו את הסימנים והאורחים המסורתיים כמונו ועוד הרבה נאלצנו לעמוד ליד דלת המטבח ולבקש שיכינו בשבילנו את הסימנים. השאלה: ראש השנה הוא חג שנחגג יומיים ובכל בית בישראל מברכים על הסימנים יומיים איך קורה שמלון ששוהים בו יהודים ומשגיח כשרות לא מקפיד על הסימנים וגורם עוגמת נפש לאורחיו שכעט מתחננים לאוירת חג נורמלית?
יש לציין שארוחת השבת היתה מעט יותר מכובדת ופחות מאולתרת.חוץ מהקובה שדמה לעיסת קובה ולא מרק אפשר היה לוותר על הגשתו מפאת כבוד השף והמלון.
ארוחות הבוקר היו בהחלט מבישות ולא נופלות מארוחת בוקר במלון 3 כוכבים.
צוות הבידור יחסית למלונות אחרים לא פעיל דיו ואין לילדים קטנים מה לעשות במלון הזה רוב ערבי הבידור הסתכמו בסתם הרקדה של האורחים ופחות בבידור מגוון.
גם קניה של דברים מעבר במלון עולה הון תועפות למשל ארטיק מגנום 12 ש"ח
וכשבאים עם ילדים קטנים שמבקשים ארטיק או משהו מתוק פשוט אפשר לוותר או להתרושש וזה לא הוגן כי על החופשה שילמנו 7000 ש"ח שזה המון אז אפשר גם להתגמש בדברים אחרים. שלא לדבר על הספא שעולה כסף והטיפולים בספא עולים פי שניים ממלונות אחרים מה זה? אין גבול?
בשיחות עם אורחים אחרים הבנתי שאני לא המאוכזבת היחידה והיו לא מעט
היינו במלונות 3 4 5 כוכבים ויש עם מה להשוות מעולם לא השתוקקתי לחזור הביתה מחופשה. שילמנו לראש השנה פי 2 מחופשה רגילה ציפינו ליותר קיבלנו הרבה הרבה פחות לצערי. כולי תקווה שינסו ברשת accor הנכבדה ללמוד לקחים או לדרג עצמם בהרבה פחות כוכבים המלון הזה מגיע לרמה של 3 כוכבים בקושי.
אני מתחייבת שכל מילה שנכתבה היא אמת לאמיתה וחבל מאד שבמקום שבחים זה מה שנאלצתי לכתוב.
כספי, עלבון, סוג הנזק :
כל פתרון שיש לאל ידכם במיוחד הסקת מסקנות וקצת כבוד לאורחים ולא רק דאגה איך להכניס כסף למלון פתרון נדרש :

מלון נובוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה