פרטי התלונה

תלונות מלון נובוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לילה במלון נובוטלס ים המלח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ים המלח כתובת:
ים המלח סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום

הגעתי למלון ביום א' בבוקר לילה אחד בלבד מתוך רצון לנוח וליהנות, אך לצערי לא קח היו הדברים, אלא להפך...

א) החדר שלנו היה ללא מרפסת ושביקשתי להחליפו נעניתי בשלילה! (מדובר על תחילת שבוע ולא סוף שבוע)

ב)מכיוון שהדיל שלנו כלל רק ארוחת בוקר הציעה לנו פקידת הקבלה ארוחת ערב ב-80 ש"ח לאדם הסכמנו לכך. כאשר בערב ירדנו אל חדר האוכל האחראי אמר כי המחיר הינו 100! ש"יח לאדם. רק לאחר שהתווכחנו איתו כי נאמר לנו בקבלה שהמחיר הינו 80 ש"ח לאדם "ויתר" מנהל המשמרת ומר או קיי , (התחושה הייתה מאוד מעליבה)

ג) לאחר הארוחה עלינו ללובי , המתנו לשירות מהמלצרית וזו לא הגיעה פנינו לבר וביקשנו קמפארי , הברמנית הייתה נבוכה ואמרה כי אין היא יודעת מה זה המשקה הזה , הציעה על הבר ושאלה האם אני רואה משקה זה על הבר!! בחוסר מקצועיות כזה מזמן לא נתקלתי

ד) למחרת ירדתי בבוקר להחזיר את מפתחות החדש, אך שוד ושבר אין אף פקיד קבלה, המתני למעלה מ-10 דק' עד שפקידת הקבלה הועילה בטובה לצאת, ששאלתי אותה לפשר ההמתנה הארוכה אפילו לא התנצלה, קראה למנהלת שלה , כאשר זו הגיעה אמרה "כי דברים מסוג זה עלולים לקרות"

מעולם לא נתקלתי "בחוויות" שירות מסוג זה, זלזול העובדים, חוסר המקצועיות פשוט מזעז!

כספי סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

מלון נובוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה