פרטי התלונה

תלונות סי אנד אמ בע"מ

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר שלא סופק..< נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏25 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
איזור התעשיה טבריה תחתית כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה25\7 הזמנתי נגן mp4 וביצעתי הזמנה נוספת של אותו מוצר ב27\8 כאמור מאחר והמוצר לא הגיע ליעדו כעבור יותר מ-14 ימי העסקים ניסיתי לפנות לספק כדי לברר את הבעיה הטלפונים של הספק היום תפוסים כל היום עד שבשעה 16 ענתה מזכירה שאומרת כי המשרד סגור אך הם פועלים "מימים א'-ה' בין השעות 10-17 " תמוה בעיניי שהמשרד פועל עד 17 ובשעה 16 כבר עונה מזכירה שאומרת כי המשרדים סגורים. למחרת פניתי למשרדי p1000 מיותר לציין שזמן ההמתנה לנציג ארכה יותר מחצי שעה הנציגה שענתה אמרה כי היא תברר מדוע לא הגיע המוצר ותחזור אליי.. דבר שמעולם לא קרה!! למחרת ביליתי את יומי שוב בטלפון מחכה למענה של נציג שירות של p1000 שכאמור לא הייתה לה תשובה מדוע המוצר לא הגיע ליעדו וטענה כי במשרדיי הספק לא עונים לה!!
חברת p1000 מתחייבת באתר כי הספקים אמינים אז איך זה שמוצר שהוזמן כבר מעל כמעט חודש ימים לא מסופק ולאף אחד אין תשובות בנושא פשוט חוצפה.
אף אחד לא מעוניין לקחת את האחריות .
הלקח נלמד וגם יעבור הלאה לכל חבריי ומכריי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת המוצרים או החזר כספי מיידי ופיצוי על עוגמת הנ פתרון נדרש :

סי אנד אמ בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
דורון - מנהל שירות שם ותפקיד:
תמוהה בעינינו הסיפור שפקידה ענתה ואמרה שהמשרד סגור בשעה 16:00 , אנו נבדוק את הפנייה ונגיב ללקוחה .
המוצר נשלח בזמן והוא מחכה ללקוחה בסניף הדואר על יד הבית
תגובה:
המוצר נשלח ללקוחה בדואר רשום והוא מחכה ללקוחה בסניף הדואר על יד הבית.
הלקוחה מוזמנת להגיע לסניף הדואר לאסוף את המוצר
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה