מוצר שלא סופק. |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי לפני שלושה שבועות( ב-4/5 לנובמבר) כונן חיצוני נייד, יום לאחר מכן כרטיס האשראי שלי חוייב, והכונן לא הגיע. שבועיים אחרי ההזמנה התקשרתי אל החברה. התנצלו בפניי, ואמרו שיגיע תוך יום יומיים. עבר שבוע נוסף, ועדיין לא קיבלתי את המוצר. היה רשום אספקה תוך 14 ימי עבודה, בינתיים עברו 17. רשמתי את התלונהלפני יומיים, אבל ביטלתי אותה מפני שאמא שלי אמרה שזה הגיע (זה אמור להגיע אליה הבייתה) אבל היום התקשרה להגיד שהתבלבלה, אז אני רושמת את אותה התלונה שוב. בינתיים התקשרתי לשם שוב, וב-16:40, עונה מזכירה שאומרת שהם סגורים, כי הם עובדים מעשר עד חמש (אבל עוד לא היה חמש).
|
אני צריכה את המוצר, ובזבוז זמן. |
סוג הנזק : |
את המוצר ופיצוי או לבטל את הקנייה, לקבל את הכסף חז |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|