פרטי התלונה

תלונות משרד החוץ

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל בשגרירות ישראל במוסקבהץ נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
שגרירות ישראל במוסקבה כתובת:
תיאור הבעיה:
זו לא הפעם הראשונה שאני שומע מאנשים על יחס משפיל בשגרירות ישראל במוסקבה. ביום רביעי השני לנובמבר חבר שלי בא לשגרירות בשעה 8:45 בבוקר לקבל ויזה לישראל (האישור כבר ניתן במשרד הפנים). היה תור של אנשים בכניסה. חברי הוכרח לעמוד שעתיים בתור בקפור מבלי שיותר לו ולאחרים להכנס למתחם או מבלי שיהיה איזשהו מנגנון חימום לממתינים. אנשים הוכנסו בצורה איטית ביותר. לאחר שהגיע לראש התור חברי לא הורשע להכנס לשגרירות מכיבן שהיה ברשותו תיק צד רגיל אשר כלל מסמכים, ארנק וספר. הובהר לו כי אין מכניסים אנשים עם תיק כלשהו לשגרירות, אך לא הותאם שום מקום כדי להשאיר בו תיקים, כאשר הבהיר חברי כי אין לו איפה להשאיר את תיקו נאמר לא "זו לא הבעייה שלנו!" ולא ניתנה לו הרשות להכנס לאחר שהמתין בתור, וזאת מבלי שהיה כתוב באיזשהו מקום על האיסור. כמו כן היה מקום פרטי שבו היה אפשר להשאיר תיקים בתשלום גבוהה, וזאת בידיעת השגרירות אך רשמית ללא קרש אליה... כל זה כלל צעקות ויחס משפיל ביותר!
אני מדגיש שוב כי זו לא הפעם הראשומה שאני שומע מחבריי על יחס זה בשגרירות, אשר כך מייצגת את פניי מדינת ישראל. אינני יודע מי "מארגן" יחס כזה, אך אני בטוח ששגריר ישראל במוסקבה מודע למצב...
תודה רבה לכם על האפשרות לכתוב כאן את תלונתי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
סקירה תקשורתית של המצב בשגרירות ויצירת מודעות לכך. פתרון נדרש :

משרד החוץ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה