פרטי התלונה

תלונות דורל מצלמות

תלונות עוד בצילום

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי-טיפול, הפקעת מחירים, חוסר מקצועיות נושא התלונה:
בר דורון שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏09 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני מעל לשבועיים (16 ליוני) מסרנו מצלמה יקרה מסוג פוג'י פיין פיקס 5500 לתיקון (הזמנה 15930). נאמר שהיא תתוקן תוך 10 ימים עד שבועיים. התאריך ועד אתמול לא הייתה אנליזה. כשדיברנו עם בעל בעל המקום, דורל, הוא לא ידע מה קורה איתה, ולא שהוא דיבר בגסות, אבל לא ידע איפה היא. אחרי כמות נכבדה של טלפונים הוא הואיל לתת הצעת מחיר על "מעגל פוקוס" שהתקלקל, לטענתו. ההצעה הייתה 650 + מעמ. כיוון שהוא לא נראה מבין, התקשרנו למעדבות פוג'י, ואין, אני חוזר, אין כזה חלק במצלמה. עכת הוא אינו רוצה להחזיר לנו אותה.
זמן שבוזבז סוג הנזק :
זיחזיר מייד את המצלמה ללא דמי בדיקה - כי כאמור א-י-ן כזה חלק. פתרון נדרש :

דורל מצלמות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה