אי-טיפול, הפקעת מחירים, חוסר מקצועיות |
נושא התלונה: |
בר דורון |
שם/כינוי: |
יום רביעי 09 יולי 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ת"א |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני מעל לשבועיים (16 ליוני) מסרנו מצלמה יקרה מסוג פוג'י פיין פיקס 5500 לתיקון (הזמנה 15930). נאמר שהיא תתוקן תוך 10 ימים עד שבועיים. התאריך ועד אתמול לא הייתה אנליזה. כשדיברנו עם בעל בעל המקום, דורל, הוא לא ידע מה קורה איתה, ולא שהוא דיבר בגסות, אבל לא ידע איפה היא. אחרי כמות נכבדה של טלפונים הוא הואיל לתת הצעת מחיר על "מעגל פוקוס" שהתקלקל, לטענתו. ההצעה הייתה 650 + מעמ. כיוון שהוא לא נראה מבין, התקשרנו למעדבות פוג'י, ואין, אני חוזר, אין כזה חלק במצלמה. עכת הוא אינו רוצה להחזיר לנו אותה.
|
זמן שבוזבז |
סוג הנזק : |
זיחזיר מייד את המצלמה ללא דמי בדיקה - כי כאמור א-י-ן כזה חלק. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|