|
|
|
|
|
|
זר שנבל לאחר יום אחד בלבד |
נושא התלונה: |
יום שישי 04 אוגוסט 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
חברה ארצית |
כתובת: |
כפר רות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני קונה מדי שבוע זר פרחים בכפר רות בחנות שושי.
בדרך כלל הפרחים טריים ומחזיקים למעלה משבוע. ביום שישי האחרון, 4.8, רכשתי זר ורדים ב-35 ש"ח וכבר למחרת נבלו מחצית מהורדים. ביום א' (6.8) נבלו שאר הורדים בזר. כיוון שלא כך אני רגילה מחנות פרחים זו, התקשרתי לחברה, הועברתי לבחור שביקש שאבוא לחנות עם הזר הנבול על מנת שהוא יוכל לבדוק מה הבעיה.
הבהרתי לו שאני גרה בירושלים ואני מצפה לזר חלופי (כיוון שחנויות הרשת פזורות בכל הארץ). הופתעתי לשמוע מפי אותו בחור כי "מה הקשר לחנויות הזכיין" וכי הוא צריכל לראות את הזר. שאלתי אותו האם אין הוא מאמין לדברי. הוא טען בתשובה כי אין הוא מתכוון לשלוח לי זר עד לירושלים בסכום קטן של 35 ש"ח.
שאלתי אותו שוב אם אין לו איזו הצעה כיצד לפתור את המצב, למעט האפשרות שאגיע מירושלים לכפר רות עם זר נבול בידי (אפילו הצעתי לצלם את הזר ולשלוח לי צילום דיגיטלי של הזר). והוא השיב לי בשלילה.
הודעתי לו כי בכוונתי ליידע את מי שמעוניין בתגובתו זו.
הוא טען כי אין כל בעיה בכך.
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי בזר חדש והתנצלות על היחס המזעזע |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פרחי שושי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|