פרטי התלונה

תלונות אלפא קלאב ירושלים

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי ואי קיום הסכם נושא התלונה:
‏יום שישי ‏28 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רמב"ן 8 ת.ד 7177 ירושלים 01070 כתובת:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים, רכשתי שירות של סוכנת בשם פנינה מחברה זו לארגון טיול לי ולבני . בין התאריכים : 18 ליולי עד 1 לאוגוסט בארה"ב. במסגרת ההתקשרות עם הסוכנת התבקשה להזמין לנו כרטיסי טיסה, מלונות ולהסדיר את כל הקשור בטיול על כך גבתה עמלה. בין היתר ביקשתי לארגן לנו מלון באורלנדו בין התאריכים 28 ליולי ועד 1 לאוגוסט. בתנאים שביקשתי לארגן הבהרתי שהנני מבקשת מלון הקרוב ביותר לפארקים ברמה טובה. ולא הגבלתי אותה בסכומי כסף!! כשחזרה אליי טענה שמצאה מלון בקיסימי שהוא איזור הפארקים. וציינה כי המלון ממוקם 10 דק' מכל פארק ויש לו גם שאטל של המלון כמו כן אמרה שהמלון נמצא באיזור קניות ושייך לרשת ידועה וטובה. בפועל הסתבר אמנם שהמלון שייך לרשת ידועה "דייז אין". אבל הוא נחשב למלון ברמה הנמוכה ביותר שלהם. המלון מרוחק כחצי שעה נסיעה ברכב פרטי וכשעה ועשרים נסיעה בשאטל של המלון מכל פארק. כ-15 מיילים מהדיסני שהכי קרוב. מרכז הקניות הקרוב ביותר נמצא כ10 דק' נסיעה מהמלון ברכב פרטי , ואם אין לך אתה צריך לקחת מונית שעלותה כ15 דולר. נסיעה במונית לפארק הקרוב ביותר 35 דולר. כמו כן השאטל החופשי יוצא רק פעם ביום מהמלון וחוזר רק פעם ביום וגם זה לא בשעות הפתיחה או הנעילה של הפארקים. כלומר מבזבזים חצאי ימים בהמתנה להסעה המאורגנת כביכול של המלון. בבדיקה שעשינו הסתבר שזהו איננו שאטל של המלון אלא של כל המלונות בסביבה ובעצם זוהי תחבורה ציבורית של המקום. בנוסף החדר במלון היה מלוכלך , לא ניקו אותו מדי יום אלא רק פעם אחת מהרגע שהגענו וגם זה לאחר ששאלנו למה לא מנקים. לא היו מגבות בחדרים באופן מסודר ובקיצור חופשה שהיתה אמורה להיות שיאו של טיול , הפכה לסיוט ולסבל לא יתואר. לאחר ששלחתי הודעה לסוכנת, היא התכחשה לכל מה שהבטיחה וניתקה מגע. מבדיקה שעשינו במלון הסתבר שלילה במחיר של המקום עולה 47 דולר. בעוד שהסוכנת גבתה מאיתנו 240 דולר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת הנפש ,הנזקים הכספיים של עלויות המונ פתרון נדרש :

אלפא קלאב ירושלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה