פרטי התלונה

תלונות מרינה קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות ירודה של השירות ותנאי האירוח במלון נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
נראה יפה באינטרנט
1. הגענו 5 נפשות - קיבלנו חדר של עד 4 נפשות - כאשר הכניסו לנו לול לסלון שבו כבר ישנו 2 ילדים - ואי אפשר היה לזוז.
2. למרות שהיה ידוע שאנו עם תינוק (ועגלה) קיבלנו חדר בקומה ללא מעלית ובכל המעברים לאוכל לבריכה וליציאה ולכניסה מן המלון היה עלינו לעלות ולרדת עם עגלה ותינוק במדרגות!!!
3. אין מספיק חניה במלון כך ששוב המעבר עם העגלה והילדים למכונית קשים.
4. הזמנו חצי פנסיון - בערב לא ניתן היה להיכנס לאכול כי חדר האוכל היה מלא.
5. כשנכנסו להמתין לשולחן בחלל חדר האוכל כי מחוץ לדלת הטמפרטורה הייתה מעבר ל40 מעלות והיינו עם תינוק בן חודש, ביקשו מאיתנו לצאת ואף עלתה הבקשה להזמין בטחון שכן אנו עבריינים מועדים ואולי התינוק היה מאיים במיוחד.
6. בשטח חניית המלון מחלקים למכונית כרטיסי ביקור של נערות ליוויי - אם חונים לייד אך חוץ כרטיסים אלו אינם מחולקים - האם הכרטיסים מחולקים ע"י המלון או בחסותו? - זה פוגע ומעליב - הגענו משפחה עם ילדים
7. חוסר האדיבות בולט שכן עם כניסה ויציאה ללובי או לחדר האוכל עם עגלת התינוק - אף אחד מעובדי המלון שעמד ליד הדלת לא טרח להציע עזרה בפתיחת הדלת (כל בוקר מחדש כשנכנסנו לאכול בחדר האוכל - לא עזרו לנו בפתיחת הדלת רק ביקשו לדעת מה מספר החדר)
8.הדלת של החדר לא נסגרת כהלכה, הקליטה במקלט של ערוץ 2 אינה ננעלת ואחרי מספר שניות יש שלג, הקליטה של השידור בכל הערוצים ירודה עם הפרעות....
9. סה"כ החופשה הכי ירודה שהייתה לנו באילת - הייתה לנו חוויית חופשה עלובה במיוחד במחיר מלא של כסף וימי חופשה - ובמיוחד ביום הראשון: כשהיינו בהלם ועצובים במיוחד עם תחושה קשה שרימו אותנו.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מרינה קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה