פרטי התלונה

תלונות חוגלה

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
האגיס פרידום נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏02 ‏אוקטובר ‏2003 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
צריפין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני מעלה בעיה מאוד חמורה שהתפשטה במספר רב של מוצרים/חברות.
תלונתי היא: הקטנת האריזה או לחילופין הקטנת הכמות באריזה,ללא הוזלת המוצר.פעולה שנעשתה בחשאי,ללא פירסום ,ללא ציון על גבי האריזה וכפי שציינתי ללא שינוי במחיר כמתחייב (הוזלה).
פעולה זו יש בה הטעיה חמורה של הצרכן ,פעולה שנעשתה שלא בתום לב,פעולה שיש בה יסוד של רמיה.
אני נחשפתי לתופעה זו בתקופה שרכשתי עדיין חיתולים חד פעמיים לבתי.בזמנו הייתי רוכש אריזה של חיתולי האגיס פרידום, כשהכמות באריזה הייתה :54 חיתולים.עד שביום בהיר אחד רכשתי אריזה של חיתולים מהסוג שנהגנו לקנות(האגיס פרידום) ואז התברר לי שהכמות באריזה ירדה ל50 חיתולים מ54.כאמור ללא שינוי במחיר.
בזמנו פניתי לחוגלה,מר צביקה קרקולי חזר אליי בתגובה.
אני ממש נעלבתי מתגובתו : "פעולה זו מחויבת המציאות על מנת לא לעלות את מחיר המוצר אנו נאלצים להוריד את הכמות .כמו כן מאחר ו תגובות הציבור פושרות אז זה יעבור ללא כל בעיה ".זה נאמר בשיחת טלפון.
בזמנו שלחתי תלונה למועצה לצרכנות אך עד היום לא קיבלתי תגובה.
אני מעלה בעיה זו גם במרחק (זמן) גדול כזה,מאחר אני חש עדיין ואז ,עלבון ,זלזול ,ניצוץ של רמיה.
עלבון סוג הנזק :

חוגלה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה