תלונה לגבי מוצר פגום |
נושא התלונה: |
יום שלישי 03 אוקטובר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ת.ד 231 רמלה 72101 |
כתובת: |
סופר פארם |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
תלונה לגבי מוצר לקוי.
הנני לקוחה של האגיס כבר שנה וחצי ועד כה הייתי מאוד מרוצה.
אך לצערי לאחרונה אני נתקלת במ"ס פגמים בטיטולים , פסי הדבק לא נדבקים כראוי,נקרעים, ןאני נאלצת לזרוק מ"ס רב של טיטולים .
זה דבר שחוזר על עצמו כבר ב-5 חבילות , ומתחיל להציק שבסופו של דבר יגרום למעבר של מוצר מתחרה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|