|
|
|
|
|
|
מוצר פגום-אין מענה בשירות לקוחות |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר שימוש בחיתולי האגיס בעיצוב חדש, הופיעה תפרחת באזור החיתול. בפנייה להאגיס לבירור, נוכחתי שאין מענה בטלפון המפורסם ע"ג האריזה (1-800-423232).
תיארתי את הבעיה באתר החברה, וביקשתי שיצרו איתי קשר. פנייתי נותרה ללא מענה. ברשותי שתי חבילות חיתולים שאין באפשרותי להשתמש בהן לאור התגובה האלרגית של ביתי (פעם ראשונה שנתקלתי בתגובה כזו וזאת לאחר השימוש בחיתול הנ"ל).
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי עבור שתי חבילות חיתולים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
חוגלה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|