פרטי התלונה

תלונות חוגלה

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיתולים באיכות ירודה ואי-פיצוי נאות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני חודשיים בערך רכשתי שתי חבילות טיטולי האגיס, אחרי שהשתמשתי בפמפרס תקופה ארוכה עבור ביתי (וכשהיא נולדה בהאגיס). חשבתי שאחזור לאותה איכות של החיתולים, אולם התברר לי שלא כך הדבר.
החיתולים הסריחו משתן כבר לאחר 15 דקות, בניגוד לפמפרס ועם קשר או בלי גם ביתי החלה לפתע לפתח רגישות ואדמומיות באזור החיתול.
פניתי למוקד שירות הלקוחות של החברה, שם ענתה לי נציגת שירות והנחתה אותי לשלוח שלושה חיתולים בלבד. לא את כולם, למרות שהצעתי, אלא רק שלושה. שלחתי ואת השאר תרמתי לארגון למטרות צדקה באזור.
לבקשת נציגת השירות ובהנחייתה שלחתי את החיתולים בדואר ואף צירפתי מכתב ובו אני מדגישה כי רכשתי שתי חבילות, במחיר מלא, או די קרוב אליו, כי לא היו מבצעים באותה התקופה ברשת בה אני בדרך כלל קונה.
קיבלתי תשובה לקונית ממנהלת שירות הלקוחות ואיתה שובר לחבילה אחת. התקשרתי, לא חזרה אלי, אז התקשרתי שוב. כשחזרה אמרה שזאת הבעיה שלי שלא שלחתי חיתולים משתי החבילות. הסברתי כי אני פעלתי בהתאם להנחיות נציגת השירות שלהם שאמרה לי בפירוש שאין צורך בכל החבילה והרי שממילא לא היה לי מה לעשות איתה והיא נתרמה, אולם שום דבר לא עזר. באטימות נאמר לי שזאת שוב הבעיה שלי (כי הרי אני צריכה לדעת בעל פה את הנהלים של החברה ולא להסתמך על נציגי השירות שלהם אין שום קשר לכך............ כמובן שנכתב בציניות....) ושלחו לי 7 שוברי הנחה של עשרה שקלים על חבילה ממחיר מלא בסופרפארם שממילא מוכרים את החיתולים (שלא במבצע) ביותר מעשרה שקלים מהמחיר הממוצע שנמצא במרכולים או במבצעים. לא רק ששילמתי סתם ולא קיבלתי את כספי בחזרה, אלא גם מצפים שאני אקנה יותר ביוקר חבילות נוספות של האגיס... מקווה שעוד הורים יקראו את התלונה הזאת וידעו איך יכולים להתייחס לכספם המבוזבז לריק! אני הרי הצעתי לנציגת השירות לשלוח אליהם את שתי החבילות שפירקתי לתוך מתקן טיטולים והיא אמרה שאין להם צורך בהן!!!!
כספי סוג הנזק :

חוגלה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה