פרטי התלונה

תלונות חוגלה

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוח, מוצר פגום ומבזה,מקרה שלא יאומן!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מקרה שקרה ואם לא היה כ"כ מבזה ומוזר, היינו חושבים כי אינו אמיתי.
מקרה שקרה לקרובה שלי ולא אציין מי, שקנתה תחבושות הגייניות של "עלילי" מבית חוגלה. היה ערב שישי ומאחר שהיא שומרת שבת, ישבה בשרותים ללא אור, פתחה חבילה של תחבושות ממה שקנתה, המשקל שלה היה קצת מוזר [יותר מהרגיל] אבל היא לא ייחסה חשיבות, פתחה תחבושת אחת והשתמשה בה. בבוקר התעוררה ונכנסה להחליף.. פתחה את אותה האריזה בשנית, ומתוך האריזה אישית הוציאה את הפד, היה ריח לא נעים לאריזה ובתחבושת עצמה היא גילתה לזוועתה מראה מחריד!! התחבושת היתה מוכתמת בחום כהה, מסריחה, ועליה תולעים קטנטנים.
א' [כך נקרא לה לעת עתה] נבהלה מאוד, לא הבינה מהיכן הכתם, התחילה להתבלבל אם זו אותה התחבושת שהוציאה זה עתה מהחבילה.
פתחה אחת נוספת, וגם היא היתה מסריחה, כבדה במשקלה, ומגואלת בזוהמה שלא ידעה מה היא.
במוצא"ש התקשרה אליי מבוהלת וסיפרה לי על המקרה. לא האמנתי עד כמה שזה גרוע וביקשתי שתשמור את האריזה בשקית סגורה כדי שאראה,
למחרת הגעתי אליה והזדעזעתי אף יותר. שקית הניילון היתה סגורה ומסריחה מ-א-ו-ד!! בתוכה עתעופפו להם מלא זבובים וחרקים שונים.
התקשרתי מיד לקו השירות שלהם 1800 שע"ג האריזה.
ענתה לי טלפנית שלקחה כתובת מגורים של א' ואמרה שיבואו עוד היום [!!!] לבדוק את העניין.
מאחר וא' לא דוברת עברית רהוטה, נשארתי אצלה עד הערב וחיכיתי שיבואו, אף אחד לא הגיע!! א' רצתה להוציא את השקית מהבית כי פחדה שזה לא בריא וכו' ושכנעתי אותה לחכות עוד קצת.. רק למחרת, לקראת הערב, הם שלחו שליח עם אופנוע שטען שבא לקחת את החבילה למעבדה. כעסתי מאוד, על השירות המזלזל ועל האיחור.
צילמתי את המוצר למקרה ש"יאבדו" בדרך ושלחתי איתו, [חשוב לציין שהוא נבהל נורא ממה שהיה עליו לשאת..]
לאחר חודש שלם של המתנה שלחו לא' בדואר מכתב התנצלות ובו כתוב שאולי האריזה לא היתה במקום נקי במחסן של אותה חנות בו נקנה המוצר, והבטיחו שכשיצא מהמפעל שלהם הכל היה בסדר [האמת שזה לא עיניין אותנו בכלל מתי זה קרה, המוצר היה פגום וזהו!!!]
בנוסך היא קיבלה פיצוי ובו עליה ללכת לחנות כלשהי ולקבל שתי חבילות מאותו המוצר, שתי אריזות של תחתוניות, ועוד שניים שלושה פריטים שלא זכורים לי כעת.
א' היתה מזועזעת מהטיפול המזלזל בבעיה,מס' ימים לאחר המקרה שקרה לה היתה לה דלקת נוראית והוסת נעלמה לה לחודשיים ואולי מהבהלה וההלם.
החוויה הנוראית שחוותה זכורה לה היטב והיא מצטמררת בכל פעם מחדש וזה מה שנותנים לה? מכתב התנצלות באיחור של חודש וחצי ופיצוי של חבילה חדשה???
כמובן שזה לא סיפק אותה והיא רצתה לגשת עם התמונות שבידה למשרד הבריאות [דבר שבוודאות יעלה להם ה-ר-ב-ה יותר ממה שנתנו..]
אבל אמרתי לה שתחכה מעט, התקשרתי לשרות לקוחות שוב, והסברתי לה מה העניין, הבחורה שענתה לי לא היתה כ"כ נחמדה ולא הבינה את מבוקשי, ביקשתי לעבור לאחראית, האחראית היתה קצת יותר נחמדה ואמרה לי שתבדוק מה לעשות בנידון..
חזרה אליי לאחר כמה ימים ואמרה שמחר וא' לא רוצה להשתמ שוב במוצרי ההגיינה שלהם, אולי עדיף שתבחר בעצמה מה היא רוצה לקבל וישלחו לה כפיצוי.
א' בחרה לקחת מגבונים לחים לשיש, סמרטוט רצפה, חומרים שונים לניקיון וכו'.
כמו כן כתבה במכתב הזה שהדבר שחוותה הוא סיוט לכל דבר וייקח לה מלא זמן לשכוח, ששום דבר לא ישפר את הרגשתה, אבל היא תסתפק במעט במוצרים אלה.
מאז ועד היום לא קיבלה שום תגובה ושום פיצוי עבור ההשפלה, הזלזול, והסיוט הנוראי שחוותה.
כעת אנחנו עומדים לפני תביעה משפטית [שתעלה להם הרבה יותר ויש בידה ראיות-תצלומים]
אבל תחת שיכנועי היא הסכימה לנסות בפעם האחרונה, לקבל מענה, דרך אתר זה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

חוגלה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה