פרטי התלונה

תלונות חוגלה

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טמפון פגום נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏19 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להפנות את תשומת ליבכם לאריזה של טמפונים של חברת חוגלה קימברלי בה נתגלו שני מוצרים פגומים.
במהלך השימוש בשני טמפונים מאותה האריזה, נתקלתי למרבה הפתעתי בשני מקרים חמורים:
1. מצורף טמפון שהגיע פתוח ולא סגור הרמטי.
2. במהלך שימוש בטמפון נוסף מאותה הקופסא , בעת הנסיון להוציאו לאחר השימוש, יצא החוט ללא הטמפון עצמו.
ממקרים אלו ניתן להסיק כי יש פגם בייצור פס הייצור של אותה האריזה .
כמו כן בעקבות האירוע השני עברתי עוגמת נפש וטראומה היות והייתי צריכה לערב גורמים רפואיים להוצאת המוצר מגופי.
לאחר הר"מ נשלח הברקוד של האריזה + הטמפון שהגיע פתוח יחד עם מכתב תלונה לחברת חוגלה קימברלי ולא התקבלה כל תגובה.
כשבועיים לאחר מכן נשלח מייל לשירות לקוחות לקבלת תשובה ועד היום 30.1.08 לא נתקבלה כל תשובה מחברת חוגלה קימברלי
אודה להתייחסות הולמת של נציג החברה
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

חוגלה שירות לקוחות

, תגובה:
מאירה גושן - מנהלת שרו שם ותפקיד:
הגיעה אלינו התלונה וטופלה ב- 26/12/07 שלחנו תשובה ופיצוי
למיכל בר בכתובת לכיש 6/3 תל אביב.
תגובה:
אם המעטפה לא הגיעה אליה מכל סיבה ,
אשלח אליה שוב בדואר רשום.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה