פרטי התלונה

תלונות חוגלה

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נייר טואלט לילי- חוגלה קימברלי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
א.ג.נ שלום רב,


מזה שנים רבות שאני לקוחה המשתמשת במוצרים השונים של חוגלה:
נייר טואלט, נייר טישו, טיטולי האגיס ועוד... ולשביעות רצוני המלאה.
בעבר היו לי מקרים שרכשתי מוצרים כמו טיטולים לבני הקטן של האגיס, שהיו ללא מדבקות כלל או עם מדבקות בחלק האחורי של הטיטול, זרקתי מיד לפח ואפילו לא חשבתי על לפנות לחוגלה ולהתלונן, כי פגמים יכולים לצוץ.
אך הפעם המקרה שלי שונה, לפני כחודש קניתי מהסופרמרקט השכונתי בנווה-סביון, באור יהודה (האחים סירי) אריזה משפחתית של 32 גלילי נייר טואלט של לילי בצבע אפרסק, וכל החבילה הכילה שכבת נייר אחת דקה ולא כפולה ועבה כמו שאופייני למוצר, בין היתר היו גלילים שהנייר היה דבוק מדי ואי אפשר היה לחלצו מתוך הגליל , כל הגלילים בשלמותם נזרקו לפח.
בשבוע שעבר, ביום חמישי 15/1/2009, קניתי הפעם מסופר חצי חינם, באור-יהודה, שוב מזוודה של גלילים ויש לי בדיוק את אותה הבעיה.
אני לא טיפוס שמתלונן ולכן אין ברשותי חשבוניות קניה, כבר ברגע העגת הסחורה הבייתה, אני זורקת את החשבונית ואת הגלילים אני מוציאה מאריזתם ומפזרת בארונות האחסון. למרות שזו לא תהיה בעיה להשיג את החשבונית במידה ותידרש כי הקניה שולמה באמצעות כ. אשראי.
בכל מקרה דוגמאות לגלילים הפגומים יש ברשותי, הפעם לא זרקתי.
כמו שאתם יודעים נייר הטואלט של חוגלה הוא מהמובילים ומהיקרים בתחום, ולכן זה לא מכובד שמקרה כזה חוזר ונשנה בתוך חודש ימים.
אבקש את תגובתכם המהירה,


כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי / מוצר תקין פתרון נדרש :

חוגלה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה