פרטי התלונה

תלונות חוגלה

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגם חוזר בטיטולים מס' 5 נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום.
במהלך חודש דצמבר קניתי 2 חבילות טיטולים מס' 5 בסניף סופר פארם באזור מגורי, בבואי להחליף חיתול לילדי (תאומים בני שנה ו-9) לא פעם נקרעה לי הלשונית האמורה להצמיד את הטיטול לגוף הילד. ברור שהיה עלי לזרוק את הטיטול (הבלתי משומש) ולהשתמש באחד חדש. בחבילת הטיטולים האחרונה זה קרה ב-5 טיטולים (שהם כ-10% מתכולת החבילה). יש לציין כי גם בעבר קרו לי מקרים כאלו פה ושם אך לא בתדירות כזו, והמשכתי בכל זאת להשתמש במוצרי חוגלה בעיקר בשל השיפור הניכר החל בהם בזמן האחרון
. גם כך הורים מוציאים הון תועפות על טיטולים אז לפחות שיהיו תקינים!!!
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי או מתן זיכוי לקנית חבילה חדשה וכן בדיקה של פס הייצור הטיטולים בגדל זה. פתרון נדרש :

חוגלה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה