פרטי התלונה

תלונות חוגלה

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הציבור בפירסום ע"ג אריזות נייר טואלט נושא התלונה:
סבאג שרון שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי נייר טואלט "לילי פרימיום" נייר טואלט דו שכבתי במגע אלוורה!
זה בדיוק מה שרשום על האריזה, שכחו לציין שלגלילי הנייר יש ריח (שמסריח
את חדר השירותים) וכשמתקשרים לשירות הלקוחות, הם עוד כועסים עליי
שהרי אם כתוב במגע אלוורה אז ברור כשמש שלנייר יש ריח של אלוורה.
הגלילים מסריחים ואני לא נוהגת לקנות שום מוצר נייר שמצויין עליו שהוא מבושם.
ותגובת שירות הלקוחות שלהם (ענבל ויפעת) הייתה פשוט מעליבה.
גם כספי סוג הנזק :
רישום מיידי ע"ג האריזות שהגלילים מבושמים. פתרון נדרש :

חוגלה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה