|
|
|
|
|
|
שקיות ניקול פגומות |
נושא התלונה: |
מינצר חוי |
שם/כינוי: |
יום ראשון 13 ספטמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי חבילה של שקיות ריצ'-רצ' של ניקול 26X28. כל השקיות בחבילה היו פגומות (הרוכסן לא עבד). צילצלתי לחוגלה והתלוננתי. ביקשו שאשלח דוגמא של שקית וכך עשיתי (המשלוח עלה למעלה מ-5 ש"ח).
בתמורה, קיבלתי מכתב התנצלות ו"פיצוי" של תוי קניה בסגום של 20 ש"ח.
כמובן שהחבילה המקורית + הוצאות המשלוח עלו על 20 ש"ח. האם זהו פיצוי הוגן?
|
כספי |
סוג הנזק : |
יש לצפות לפיצוי שלפחות יכסה את ההוצאות, אם לא מעט למעלה מזה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
חוגלה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|