פרטי התלונה

תלונות חוגלה

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקיות ניקול פגומות נושא התלונה:
מינצר חוי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏13 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי חבילה של שקיות ריצ'-רצ' של ניקול 26X28. כל השקיות בחבילה היו פגומות (הרוכסן לא עבד). צילצלתי לחוגלה והתלוננתי. ביקשו שאשלח דוגמא של שקית וכך עשיתי (המשלוח עלה למעלה מ-5 ש"ח).
בתמורה, קיבלתי מכתב התנצלות ו"פיצוי" של תוי קניה בסגום של 20 ש"ח.
כמובן שהחבילה המקורית + הוצאות המשלוח עלו על 20 ש"ח. האם זהו פיצוי הוגן?
כספי סוג הנזק :
יש לצפות לפיצוי שלפחות יכסה את ההוצאות, אם לא מעט למעלה מזה פתרון נדרש :

חוגלה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה