פרטי התלונה

תלונות חוגלה

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה מ 07/01/2011/ נושא התלונה:
אור זולי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שמי זולי אור
טל' 0545617903
שלום רב
ברצוני להתלונן על חברת חוגלה שמשווקת את טיטולי האגיס-לפני כחודשיים פניתי אליהם בתלונה על הטיטול החדש קניתי 4 חבילות כקונה נאמנה של החברה ממש התאכזבתי מחוסר ההבנה שלהם על נסזילות מהטיטול פעמיים כל לילה צריך להחליף טיטול ריח רע וממש אכזבה פניתי אליהם וביקשתי הסבר ותשובתם היתה שצריך להתרגל לטיטול החדש-לידיעתכם זה מוצר די יקר והאכזבה קשה
כתבתי אליהם כמה דוא'לים ב 07/01/2011 על חוסר שביעותי מהטיטולים החדשים 4 חבילות נגמרו תוך שבועיים מידה 4 + והם שלחו לי תשובה שהטיטולים טובים וחדשים ואני לא וויתרתי ושלחתי להם שוב ושוב תלונות ו 2 מנציגם שלחו לי דוא''ל שהם מתנצלים והם תפצו אותי עד היום חודשיים מאז אף אחד לא יצר קשר איתי עכשיו הם אימתתו את חששותיי שיש בעיה עם הטיטול החדש וממש התאכזבתי אני ממש הייתי נאמנה של כל המוצרים שלכם במשך שנים אנו 7 אחיות וכל ילד שנולד המלצנו על האגיס עכשיו האכזבה ממש קשה אני מבקשת לחזור על כל תלונותיי ומבקשת פיצוי על עוגמת הנפש וחוסר האמונה מצידכם
שלחו לי טל' במייל לפניות הטלפון קורס אחרי כמה צילצולים או להשאיר הודעה ומתנתק ממש חוסר התחשבות בעיקר שאחרי חודשיים של תלונות מתברר שהבעיה היא לא בתינוקת שלי

תודה מראש
אור זולי
התותחנים 7
חולון
0545617903
מצפה ומקווה להמשך טיפול

עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

חוגלה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה