פרטי התלונה

תלונות חוגלה

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה בחיתולים של האגיס נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11/01/2011 אני ובעלי רכשנו באחד הסניפים של סופר פארם את חבילת החיתולים של האגיס החדשים מס' 1, השתמשנו בסך הכל ב3-4 מהחיתולים וראינו שהייתה נזילה רצינית מהחיתול, ביום שלמחרת התקשרנו לשירות לקוחות ומה ששמענו שאין בעיה בחיתולים, "שאף אחד לא מתלונן עליהם" אלה שאני לא בסדר ושהייתי צריכה לקנות מידה מתאימה לבן שלי! ביקשתי פיצוי מהם ומה שקיבלתי בדואר הוא 2 חיתולים דוגמית של חיתולי האגיס כותנה אורגנית מס' 2. הבעיה הייתה אותה בעיה, החיתולים פשוט על הפנים! ראיתי שפיצוי רציני לא אקבל אז פניתי עם הקבלה והמוצר לסופר פארם והם אמרו שזה לא תלוי בהם מי שמבצע את הנתינת הפיצוי ללקוח זה האגיס עצמו! כעבור חודשיים קיבלתי במייל שלי מכתב מהסמנכלית של החברה חוגלה קימברלי חברת האם של האגיס ושם היא אומרת שמצאו תקלה ביצור של החיתולים החדשים ובגללו יש כל כך הרבה נזילות מן החיתול, מה שהיא רשמה בנוסף שכל מי שנפגע מהמוצר יקבל שירות הוגן מהחברה ובנוסף פיצוי טוב! מיד התקשרתי הרי שמרתי את אותה חבילה שלמה בביתי במקרה שאמצע דרך להחזיר. בשיחה הם היו מאוד נחמדים, אמרו שהייתה תקלה ביצור ושישלחו אליי שליח שלהם לקחת אותה חבילה ובתמורה אקבל 2 חבילות של מספר 3 , מאוד שמחתי רק מה שהם אמרו לי שהשליח יצור איתי קשר תוך 24 שעות. זה היה ביום חמישי האחרון 10/03/2010. עברו 24 שעות ואף אחד לא התקשר, שוב מצאתי את עצמי מתקשרת לשירות לקוחות שלהם לקח לפחות 20 דקות עד שענו לי שם, שאלתי למה אף אחד לא התקשר אליי תוך 24 שעות שהבטיחו לי שיעשו ומה שקיבלתי כתשובה זה שקט מאחורי הקו! בסופפו של דבר אמרו שהשיחה תתבצע רק בים ראשון. ים ראשון עבר ושיחה מהם לא קיבלתי ושוב אני מוצאת את עצמי מתקשרת אליהם רק שעכשיו השירות לקוחות שלהם לא עונה לי אלה מנתקים את השיחה! לדעתי זה לא שירות של חברה מובילה אלה זילזול כבד בסבלנות של הלקוחות!
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני רוצה לקבל את הפיצוי שהבטיחו לי פתרון נדרש :

חוגלה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה