פרטי התלונה

תלונות חוגלה

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה מחיתולי האגיס ומשרות הלקוחות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
למעלה מחודש ימים פניתי לשרות לקוחות חוגלה (דרך האתר ) בגין הדלפה של החיתולים מהסדרה החדשה. כשלא חזרו אלי התקשרתי שוב לשרות הלקוחות הסברתי את תלונתי וציינתי שיש לי חצי חבילה פתוחה וחבילה שלמה מהסדרה החדשה. הגב' אמרה לי שאת החבילה המלאה אני אחליף ברשתות השונות ואת החצי חבילה שליח יבוא לקחת. ויתרתי על השליח והשארתי את החבילה וחצי בבית. לאחר כשבועיים יצא מכתב בעיתונות שהאגיס מבקשת שכל מי שנתקל בחיתולים תקולים יצור איתו קשר.
שוב התקשרתי ענתה לי גב' לקחה את הפרטים שלי ואמרה לי ששליח יצור איתי קשר ועל כל חבילה אני אקבל 2 חבילות. חיכיתי בסבלנות כשבוע , פניתי שוב לאתר אגיס לא חזרו אלי ולכן התקשרתי שוב למוקד. ענתה לי גב' שוב לקחה את הפרטים שלי הסברתי לה שאני מחכה הרבה זמן וכל הטירטור הזה פוגע בי.
בתגובה היא אמרה שהיא תעביר הכל לשליח. חיכתי יומיים שוב מצאתי את עצמי מתקשרת למוקד. עכשיו אמרה לי המוקדנית שאני צריכה להעביר להם חיתול לבדיקה. אני לא מבינה למה אני לא מקבלת את אותו היחס בדומה לשאר הלקוחות שנפגעו. אני לקוחה ותיקה מעל 4 שנים קונה רק האגיס לא ניתקלתי בעבר בתקלות במוצר. אני מאוכזבת ורוצה להתלונן על המוצר התקול ועל השרות המזלזל שקיבלתי. (נוסף להרטבות והחלפות בגדים וסדינים גם קיבלתי יחס מזלזל מצד השרות)
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

חוגלה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה