פרטי התלונה

תלונות חוגלה

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ייצור פגום של חיתולי אגיס נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
הנני לקוחה כ-10 שנים בחברה לאחרונה ייצרתי קשר עם שרות הלקוחות בעקבות תקלה בייצור. בשרות הלקוחות הבטיחו לי כפיצוי שלושה חבילות ושנציג שרות יפנה אלי תוך 24 שעות בענין. בפועל עברו כחודשיים ולא קיבלתי מענה. ייצרתי שוב קשר עם החברה ואז נשלח לי בדואר שובר לחבילת חיתולים אחת ולא שלושה כפי שהובטח לי מראש. ייצרתי שוב קשר עם שרות הלקוחות אך נאמר לי שאין מי שיטפל בענין ואין גם גורם אחראי בכיר יותר.
כל זאת לאחר שקיבלתי מכתב מסמנכ"לית החברה שבו נכתבה הודעה כי התרחשה תקלה טכנית במהלך הייצור אשר השפיעה על קיפול הדפנות של החיתול דסר שגרם לנזילה.
היחס של שרות הלקוחות היה משפיל והמתנה מרובה.
פונה אני אליכם בבקשת עזרה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם עבור היחס המשפיל של שרות הלקוחות הבטחות שווא והמתנה מרובה למענה פתרון נדרש :

חוגלה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה