פרטי התלונה

תלונות חוגלה

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיטולים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
טיטולים לא מותאמים וחוסר שירות ומענה מחברת האגיס.
אני אמא לילדה בת שנה וחצי . החל מיום היוולדה אני משתמשת בחיתולי האגיס.
לפני כחודשיים וחצי התחלתי להשתמש בדגם החדש של האגיס - טטולים מכותנה.
החל מהרגע שהתחלתי להשתמש בטיטולים האלו היה צורך להחליף כל שעה טיטול לילדה.
התלונה היא לא על כך שהייתי צריכה להחלף כל שעה אלא שהטיטול לא היה סופג.
בנוסף הילדה הייתה מתעוררת מספר פעמים בלילה כשהיא כולה רטובה.
לאחר שרציתי להחליף את הטיטולים להאגיס רגיל נתקלתי רק בטיטולים מסוג כותנה.
בפנייתי הראשונה לשירות לקוחות מסרתי להם את כל המידה הנל ויש לצין שהשירות היה יעיל ומהיר.
הגיע אלי שליח הבייתה ולקח את כל ה5 חבילות טיטולים ובתמורה הוא הביא לי 5 חבילות חדשות.
לאחר זמן מסוים נתקלתי בכתבה בחדשות על הבעיה הנוכחית שנגמה לצרכנים נוספים צרכנים אלו פוצו בשתי חבילות של טיטולים על כל חבילה אחת.
פניתי לשירות לקוחות על מנת לקבל פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לי מכיוון שגם החבילות החדשות היו עם אותה בעיה.
בפעם הראשונה ענתה לי נציגה בשם אתי סיפרתי לה את הסיפור והיא אמרה כי אני אקבל רק חבילה אחת של טטולים ביקשתי שיחה עם מנהל ונאמר לי כי מנהל יחזור אליי אך לא קיבלתי כל מענה.
פניתי שוב לסוכנת בשם סוכאינה וביקשתי שיחה עם מנהל נאמר לי כי מנהל יחזור אליי הסברתי לה שגם יום לפני אמרו לי זאת אך אף מנהל לא חזר בתגובה היא ענתה לי אם לא יחזרו תחזרי את משפט שמאוד הכעיס אותי.
ביקשתי שמנהל יחזור אלי דחוף והיא אמרה כי מנהל יחזור אליי עוד היום.
פניתי שלישית ונציגה בשם זיווה ענתה לי סיפרתי לה את כל השתלשלות העיניינים וביקשתי בזה הרגע אחראי משמרת או מנהל זיווה טענה שאין ושתבקש שיחזרו אליי והיא מבטיחה שיחזו אליי.
אך כמו כל הפנויות הקודמות אף אחד לא חזר אליי.
ביום ראשון בתאריך 27.03 התקשרתי שוב וענה לי נציג בשם איבגני גם עם נציג זה הייתה אותה שיחה שבסופה הובטח לי מנהל עד התאריך 31.03.
אני רוצה לציין כי איבגני היה אנושי והזדהה עם הסיפור שלי וציין בפרוטוקול שלו כי נגרמה לי עוגמת נפש ומגיע לי לקבל את חבילות הטיטולים.
כיום לאחר אין סוף פניות ובזבוז זמן התעייפתי אני מרגישה עלבון רב לאחר כל פניותיי וזלזול בפניות שלי
אני פונה אליכם על מנת להוביל את המצב לפתרון סופי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
5 חבילות טיטולים חדשות פתרון נדרש :

חוגלה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה