|
|
|
|
|
|
חוסר התייחסות ותגובה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב 27/3, השארתי הודעה בשירות הלקוחות של חוגלה שאני מעוניינת להתלונן על מוצר שקיות מתכלות של ניקול. לקחו ממני טלפון והבטיחו שיחזרו אליי. לאחר שלא התקשרו, התקשרתי שוב ב 31/3 ודיברתי עם נציג שאמר שאין לו מה לעשות מלבד לקחת שוב הודעה ושיחזרו אליי עד יום שלישי (5/4), בנוסף, התקשרתי למשרדי החברה והשארתי שם הודעה למזכירה בשם מלכה שהבטיחה כי תשלח מייל למאירה גושן אחראית שירות לקוחות ושיחזרו אליי כפי הנראה ביום ראשון. אנחנו כבר בתאריך 7/4 אין שום התייחסות ושום זכר לסוג שירות כזה או אחר.
שקיות הסנדביצ'ון המתכלות שקניתי נקרעות ובאיכות ירודה ביותר.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
חוגלה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|