פרטי התלונה

תלונות חוגלה

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התייחסות ותגובה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב 27/3, השארתי הודעה בשירות הלקוחות של חוגלה שאני מעוניינת להתלונן על מוצר שקיות מתכלות של ניקול. לקחו ממני טלפון והבטיחו שיחזרו אליי. לאחר שלא התקשרו, התקשרתי שוב ב 31/3 ודיברתי עם נציג שאמר שאין לו מה לעשות מלבד לקחת שוב הודעה ושיחזרו אליי עד יום שלישי (5/4), בנוסף, התקשרתי למשרדי החברה והשארתי שם הודעה למזכירה בשם מלכה שהבטיחה כי תשלח מייל למאירה גושן אחראית שירות לקוחות ושיחזרו אליי כפי הנראה ביום ראשון. אנחנו כבר בתאריך 7/4 אין שום התייחסות ושום זכר לסוג שירות כזה או אחר.
שקיות הסנדביצ'ון המתכלות שקניתי נקרעות ובאיכות ירודה ביותר.
עלבון סוג הנזק :

חוגלה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה