|
|
|
|
|
|
טיטולים פגומים ואין מענה של שירות הלקוחות כבר מספר שבועותb |
נושא התלונה: |
בן שימול שלי |
שם/כינוי: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מספר חבילות טיטולים של האגיס, כאשר כמעט בכל יום יש דליפות של שתן וצואה אשר מלכלכות את בגדי התינוק ומעירות אותו משינה.
כמובן שגם לי לא נעים ולא כיף לעשות עשרות כביסות בשבוע.
שלחתי מיילים דרך צור הקשר באתר שלהם וללא תשובה עד היום.
צלצלתי עשרות פעמים למספר החינם שלהם ואין מענה, ישנה הודעה מוקלטת שאומרת להשאיר את מספר הפלאפון שלי ויחזרו אליי - טרם קיבלתי פנייה.
כל חבילה עולה בסביבות ה- 60 ש"ח כשזה במבצע, נראה לי מוגזם מלכתחילה אבל זה מה יש. לפחות תנהגו בי בכבוד ותנו לי אוזן קשבת. אני מבינה שהמוצר היה בהשקה והייתי מקבלת את העניין אפילו בהבנה אם מישהו היה מסביר לי או מפצה אותי על עוגמת הנפש ועל ההפסד הכספי.
תודה רבה,
שלי
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
חוגלה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|