פרטי התלונה

תלונות חוגלה

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחורה פגומה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏06 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תל חי 6 גן יבנה כתובת:
תיאור הבעיה:
שוחחתי עם נציגת שירות של חברת האגיס והוסבר שכבר תקופה ארוכה התינוקת שלי קמה בלילה ובבוקר רטובה כל הבגדים בגלל הטיטולים החדשים האורגנים
התנצלה והוסבר שהיתה תקלה{שלא זכור לי שמישהו ידע או שמע}ויצרו עימי קשר השיחה נותקה ולא חזרו אליי אחרי שבוע התקשרתי שוב ונציגה נוספת טענה שיצרו עימי קשר הוסבר שיש לי 6 חבילות של טיטולים שיגיעו להחליף לי
ביום ראשון הקרובבבבב מתקשר נציג שרות שלכם בשעה 630 בבוקר זה חוצפה ניתקתי את הטל' ושוב התקשר {אחרי שבת קשה עם אזעקות וללא שינה} חשבתי שמקרה דחוף מהעבודה טוען שהוא ער משעה 4 בבוקר טענתי שהוא חוצפן וניתקתי אחר כך בעלי ענה והוא זרק מחוץ לגדר חבילה טיטולים ומגבונים
{אני לא צריכה את המתנה שלכם זה לא הכוונה שלי} התקשרתי לתקן את הבעיה שעשיתם רק הוספתם ואני תקועה עם טיטולים לא תקינים כמו שאתם טוענים
ניסתי כבר מ"ס ימים להשיג אותכם במוקד 1800 זה מצלצל ואחרי 5 דקות זה מנתק חייגתי ל 144 נתנו לי טל' של שרות 03 וגם לא עונים
זה חוצפה של שרותתתתתתתתתתתתתת ויחס מזלזל מצד האגיס ולא קיבלתי תשובות לא החלפות רק זלזול
מחכה לתשובה במהרה

חוגלה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה