|
|
|
|
|
|
סחורה פגומה |
נושא התלונה: |
יום רביעי 06 אפריל 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תל חי 6 גן יבנה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שוחחתי עם נציגת שירות של חברת האגיס והוסבר שכבר תקופה ארוכה התינוקת שלי קמה בלילה ובבוקר רטובה כל הבגדים בגלל הטיטולים החדשים האורגנים
התנצלה והוסבר שהיתה תקלה{שלא זכור לי שמישהו ידע או שמע}ויצרו עימי קשר השיחה נותקה ולא חזרו אליי אחרי שבוע התקשרתי שוב ונציגה נוספת טענה שיצרו עימי קשר הוסבר שיש לי 6 חבילות של טיטולים שיגיעו להחליף לי
ביום ראשון הקרובבבבב מתקשר נציג שרות שלכם בשעה 630 בבוקר זה חוצפה ניתקתי את הטל' ושוב התקשר {אחרי שבת קשה עם אזעקות וללא שינה} חשבתי שמקרה דחוף מהעבודה טוען שהוא ער משעה 4 בבוקר טענתי שהוא חוצפן וניתקתי אחר כך בעלי ענה והוא זרק מחוץ לגדר חבילה טיטולים ומגבונים
{אני לא צריכה את המתנה שלכם זה לא הכוונה שלי} התקשרתי לתקן את הבעיה שעשיתם רק הוספתם ואני תקועה עם טיטולים לא תקינים כמו שאתם טוענים
ניסתי כבר מ"ס ימים להשיג אותכם במוקד 1800 זה מצלצל ואחרי 5 דקות זה מנתק חייגתי ל 144 נתנו לי טל' של שרות 03 וגם לא עונים
זה חוצפה של שרותתתתתתתתתתתתתת ויחס מזלזל מצד האגיס ולא קיבלתי תשובות לא החלפות רק זלזול
מחכה לתשובה במהרה
|
|
|
|
|
|
|
|
חוגלה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|