שירות נוראי בעקבות תלונה על טיטולים לא תקינים |
נושא התלונה: |
יום רביעי 02 מרץ 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום 2.3.11 פניתי לשירות הלקוחות של האגיס באתר על-מנת להתלונן על טיב הטיטוליםהחדשים שלהם. לאחר שלא חזרו אליי כשחלף שבוע פניתי אני אליהם טלפונית ביום 10.3.11 הטלפנית האדיבה מסרה כי העניין יטופל ואפוצה על כל ארבעת חבילות הטיטולים שלי ב-8 חבילות - דבר יפה מאוד ותוך שבוע יצרו עימי קשר - הנ"ל ולקחה ממני את כל פרטי הכתובת להגעה. לאחר כשבוע, כאשר אף אחד לא יצר עימי קשר פניתי טלפונית ביום 16.3 ונעניתי כי כעת לא ישלחו שליח אלא ישלחו אליי קופונים בדואר תוך שבוע יגיעו אליי. המתנתי, חלף מעל שבוע, וביום 27.3.11 שוב פניתי לשירות הלקוחות והתלוננתי כי לא הגיעו אליי 8 תלושים כפי שהבטיחו. הטלפנית התנצלה והפעם הבטיחה כי ישלחו אליי 8 תלושים בדואר וכי שינו את השיטה וכאשר אקבל את 8 התלושים עליי לזרוק החבילות הפגומות כי להם כבר אין צורך בהן. המתנתי ואז, הפלא ופלא קיבלתי דואר רשום ושם היה תלוש אחד בלבד ולא כפי שהבטיחו. טילפנתי שוב ב4.4 ושוב הבטיחו לי כי הענין יטופל ויסודר. ביום 10.4.11 כאשר אני כבר מותשת מהפניות טילפנתי- הנ"ל נורא התנצלה ושוב הבטיחה. היום אנו נמצאים ביום 19.4.11 מעל לחודש וחצי מאז פניתי לשירות הלקוחות של קימברלי חוגלה - ואני בושה ונכלמת שזהו השירות שהם נותנים. עכשיו, בשל הטיפול המאוד לקוי שלהם מצאתי את עצמי קונה טיטולים מספק אחר - וחבל! אני מצפה כי יפצו אותי, פרט על 8 החבילות שהובטחו גם על עוגמת הנפש הרבה שנגרמה לי על הטרטור המבייש שלהם.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לתת לי עוד 8 תלושים כפי שהבטיחו ושהם יחליטו מה עוד וכיצד?? |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|