פרטי התלונה

תלונות חוגלה

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חודשיים מחכה לפיצוי -האגיס נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכם, אני כותבת כאן אחרי ייאוש מחברת חוגלה (ולא רק אני). בחודש מרץ פניתי ל חברה והובטח לי 16 חבילות האגיס כפיצוי. יום אחרי צלצלתי שוב ואמרתי להם שיש לי עוד חבילות וסה"כ צריכים לתת לי 16 חבילות כפיצוי. מאז ועד היום לא קבלתי.צלצלתי כמעט כל יום ( מוכנה לשלוח את החשבונית של החברה הסלולארית), המתנתי המון על הקו. כל נציג בדק ואמר לי שישלחו לי ויהיה בסדר .פתאום אחרי שהנציגים אמרו לי שאקבל את מה שמגיע לי , מנהלת שירות הלקוחות גב' מאירה גושן אומרת שמגיע לי רק חבילה אחת. איך ייתכן הדבר? צלצלתי כמעט כל יום ולא אמרו זאת ופתאום מנהלת טוענת שאין לי 8 חבילות. אנא מכם בואו נסיים את ה"רומן" הזה על הצד הטוב ביותר. אין לי זמן לצלצל, אין לי כוחות לזה ונגרמה לי עוגמת נפש ונזק כספי ענק שלא נאמר על הטיטולים שלא היו טובים וילדיי נשארו רטובים.
מאירה גושן, אני פונה אלייך במטרה לסיים את העניין ולא לאלץ אותי לצלצל כל יום ולא לקבל מענה לפנייתי.
מבקשת את הפיצוי שהובטח לי בראש ובראשונה
תודה מראש
בזבוז זמן, כסף ועוגמת נפש סוג הנזק :
16 האגיס ופיצוי על הנ"ל פתרון נדרש :

חוגלה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה