|
|
|
|
|
|
טיטולים |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בוקר טוב, בתאריך 3/4 יצרתי קשר עם שירות הלקוחות של חוגלה מכיוון שהיו בידי קופונים למימוש בעקבות הפיצוי שהחברה נתנה על הטיטולים הנוזלים הקופונים היו עד ה-9.4 נציג השירות אמר לי שמנהלת תחזור אלי וכך באמת היה לאחר יומיים אמירה חזרה אלי ומסרה לי כי ישלחו אלי קופונים עד התאריך 30.4 ונציג שירות ייצור עימי קשר והקופונים ישלחו אלי מאז אותו יום ועד היום אף אחד לא יצר עימי קשר התקשרתי יום יום והשארתי אין ספור הודעות בשירות לקוחות ובמענה הטלפוני של אמירה ואין עם מי לדבר.............
|
קופונים פגי תוקף |
סוג הנזק : |
להחליף את הקופונים בתאריך תקין או להחזיר את שווי הקופונים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
חוגלה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|