|
|
|
|
|
|
חיתולי האגיס פגומים -והחלפתם - סיפור הזוי של לקוחה מותשת |
נושא התלונה: |
יום חמישי 17 מרץ 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
צריפין |
כתובת: |
צריפין |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לאחר שבחודש מרץ פניתי לחברת חוגלה המייצרת את החיתולים לבתי בת החצי שנה וקבלו פנייתי ואף אשרו קבלתה בSMS. עד היום לא קבלתי את הפיצוי שהובטח לי על החיתולים הפגומים שברשותי.בשיחות אינספור שפניתי לשרות הלקוחות שלהם נמסר לי כי השליח יגיע, אחכ נמסר לי שישלחו לי שובר בדואר אך הפיצוי שהגיע היה 1 מתוך 6 שהובטח לי . מאז ועד היום לא ניתן ליצור קשר עם החברה בטלפון או דרך האתר - הם הורידו את הצור קשר . אשמח לעזרתכם וקבלת הפיצוי שהובטח לי . עד היום שמרתי את החיתולים ברשותי !!! פשוט לא ייתכן שמתעלמים ממני בצורה מוחלטת במיוחד לאחר שהובטח לי כי אקבל הפיצוי על החיתולים הפגומים.סליחה אבל זוג צעיר שמוציא הון על חיתולים זה היחס שמגיע לו ? מה אתם באמת חושבים שיש לי כסף וזמן מיותרים ????
|
כספי |
סוג הנזק : |
אבקש לקבל את הפיצוי שהובטח לי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
חוגלה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|