|
|
|
|
|
|
מוצר פגום ואי הענות בשירות לקוחות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
לא יודע |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודש פורסם בתקשורת שלהאגיס היתה תקלה בקו הייצור ומוצרים פגומים שווקו.
האגיס פיצתה את הקונים בחבילות חיתולים חלופיות....
אני קיבלתי חבילות חלופיות - אך גם הן פגומות
הן הסבו לי נזק רב, בגדי התינוק התלכלנו באמצע אירוע, ריפוד האוטו, חוסר נעימות רבה ועוד.
מזה כחודש אין מענה בשירות הלקוחות של החברה, בנוסף הודעות שהושארו במייל ובטלפון לא זכו למענה כלשהו
מזה חודש אין למי לפנות אין עם מי לדבר - שירות הלקוחות לא מקבל פניות!!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
חוגלה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|