|
|
|
|
|
|
מוצר פגום -שרות גרוע |
נושא התלונה: |
יום שלישי 15 מרץ 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
רמלה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי 10 חבילות של חיתולים מהדגם המשופר של האגיס עם הכותנה האורגנית והם היו פגומים (מדבקות היו הרוסות, תלושות). זה השפיע על קיפול דפנות החיתול וגרם לנזילות והרטבה של הבגדים של התינוק ושלנו כשהתינוק בידינו ואף לזליגה למזרון. יותר מחודשיים אני פונה לחברה. וכל פעם אומרים לי משהו אחר. יתרה מזאת, בכל פעם שאני פונה מודיעים שהפנייה שלי לא מעודכנת במערכת שלהם ואומרים שאחראי יחזור אליי וזה לא קורה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
חוגלה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|