פרטי התלונה

תלונות חוגלה

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיתולי אגיס שלב 4+ נושא התלונה:
יחזקאל  ענבל שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
גם אני כמו הרבה הורים רכשתי את חיתולי אגיס שלב 4+ וניתקלתי בבעיה המוכרת שהחיתול לא סופג , הרמתי טלפון לשירות לקוחות של החברה ולאחר שיחה עם המוקדנית נאמר לי לשמור את החיתולים הפגומים על מנת שאיש שירות של החברה יבוא לאסוף אותם וכנגד אקבל 2 חבילות חדשות .
ולאחר מס' שבועות קיבלתי בתיבת הדואר הודעה על דואר רשום מהחברה אך בתוך המעטפה חיכה לי רק שובר אחד , כמובן שניסיתי להשיג את שירות הלקוחות של החברה אבל מאז חודש מרץ ועד היום לאחר אין ספור הודעות בטלפון ובאימייל אני ניתקלת בחוסר תגובה , האפסורד הוא שהחבילה שקיבלתי "במתנה" וכן החבילות שנרכשו אחריה כולם עם אותה בעיה החיתול אינו סופג !!! כל שעתיים אני חייבת להחליף לביתי חיתול כי אחרת כל הבגדים נירטבים .
מאז כבר התחלתי לרכוש חיתולים חדשים מחברה מתחרה שעושים את העבודה ניפלאה אבל אני עדיין דורשת פיצוי על כל עוגמת הנפש ועל כל החבילות שעדיין נימצאות לי בארון .
כספי סוג הנזק :
מבקשת שמנהל שירות הלקוחות של החברה יחזור אליי עם פיצוי כספי הולם פתרון נדרש :

חוגלה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה