|
|
|
|
|
|
חיתולי אגיס שלב 4+ |
נושא התלונה: |
יחזקאל ענבל |
שם/כינוי: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
גם אני כמו הרבה הורים רכשתי את חיתולי אגיס שלב 4+ וניתקלתי בבעיה המוכרת שהחיתול לא סופג , הרמתי טלפון לשירות לקוחות של החברה ולאחר שיחה עם המוקדנית נאמר לי לשמור את החיתולים הפגומים על מנת שאיש שירות של החברה יבוא לאסוף אותם וכנגד אקבל 2 חבילות חדשות .
ולאחר מס' שבועות קיבלתי בתיבת הדואר הודעה על דואר רשום מהחברה אך בתוך המעטפה חיכה לי רק שובר אחד , כמובן שניסיתי להשיג את שירות הלקוחות של החברה אבל מאז חודש מרץ ועד היום לאחר אין ספור הודעות בטלפון ובאימייל אני ניתקלת בחוסר תגובה , האפסורד הוא שהחבילה שקיבלתי "במתנה" וכן החבילות שנרכשו אחריה כולם עם אותה בעיה החיתול אינו סופג !!! כל שעתיים אני חייבת להחליף לביתי חיתול כי אחרת כל הבגדים נירטבים .
מאז כבר התחלתי לרכוש חיתולים חדשים מחברה מתחרה שעושים את העבודה ניפלאה אבל אני עדיין דורשת פיצוי על כל עוגמת הנפש ועל כל החבילות שעדיין נימצאות לי בארון .
|
כספי |
סוג הנזק : |
מבקשת שמנהל שירות הלקוחות של החברה יחזור אליי עם פיצוי כספי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
חוגלה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|